mandag 2. august 2010

Vinnaren er...

Tenk, eg har vore så oppslukt av boka mi, meg sjølv, mitt og mine, 
at eg heilt har gløymt å trekke blogglotteriet! :) Håpar eg er tilgitt! 
Plutseleg var det jammen august, og ikkje berre første, men andre august!
Alle navna vart skrivne på blå lappar, og sirlig bretta saman. 
"Mamma, korfor har du laga sånne smååå bøker?" 
Små hender likar småtterier!
Og vinnaren av sysmågodt er....
h/saltaste bönan som skreiv
hejsan, jag vill gärna vara med och länkar givetvis. Ha en fortsatt härlig sommar!! 

...og eg måtte sjølvsagt også trekke ein trøystepremie, 
som går til Drømmehjerte, med kommentaren
Hurra for sommer-blogglotteri! :-) Selvfølgelig vil jeg være med - og jeg krysser fingrene hardt og lenge for at sy-smågodtet kommer min vei! :-) Jeg linker også med glede!
 
Gratulerer!
Send meg adressa på e-post, så sender eg pakken i posten!

8 kommentarer:

  1. Nehei, er det sant??? SÅ GØY!! :-) Jeg gleder meg til å se hva trøstepremien er. Så gøy å vinne hos deg da!! E-post er på vei... :-)))

    SvarSlett
  2. heldige vinnere:)
    gratulerer til dere!

    klem ellemell

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til vinnerne!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  4. Så deilig blogg. Bilder, stemning og ideer. heltheten helt supert. 10 poeng til deg! Hei! LEnge siden! God sommer. Har vært lite aktiv på bloggen, men kommer tilbake nå. Er enda på ferie på mitt småbruk og har ikke internett her hos meg! Her er det helt lavpuls. Ha en fortsatt fin sommer. Sommerklem fra Signe oppi Villa Bakkan

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Vilken underbar nyhet! Jag är på semester och loggade in på en lånedator och är väldigt glad att jag kollade mina bloggkommentarer. Har fått en fantastiskt fin Husqvarna från 50- eller 60-talet så lovar att sy av bara katten i höst (overlock i all ära, men jag gillar hederliga stabila maskiner allra bäst...). Letar överallt på din blogg efter en e-postadress att mejla min adress till, men lyckas inte hitta någon. Är jag sommarmosig? Om inte så är min mejladress är hannax15@hotmail.com så kan du kan mejla din mejladress dit. Hoppas du haft en kanonsommar och att den inte är över än på länge!

    SvarSlett
  7. Gratulerer til de heldige vinnerene!
    Ha en super helg :)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for trøstepremien, Guro!! :-) Jeg tror du må ha valgt ut fra hva jeg liker! hehe... Flaggranke, heklet brikke...helt etter min smak! :-) Så jeg er kjempe fornøyd! Flaggranken får sin debut i Linneas barneselskap i morgen. :-) Tusen, tusen takk!!

    SvarSlett



blogger template by lovebird