tirsdag 10. august 2010

Blomstergleder!

Eg elskar å ha friske blomster på bordet! 
Og på krakken i vinduskarmen! 
Og andre stader der eg kan kikke på dei, lukte på dei og nyte dei...

No har eg vore ein tur i hagen, og frydar meg stort over dei fine ranunklane mine!
Ikkje har eg særleg grøne fingrar, og ikkje veit eg så mykje om landskapsarkitektur, men ein kan vel seie at eg lærer på den beste måten: Learning by doing!

Planen er at eg neste år skal skal ha ein plan når eg plantar, og at eg skal vite litt om korleis det blir sjåande ut. I år har eg berre putta ting i jorda, på ein måte, og det blir så som så. Men om blomstrane ser litt bortkomne ut i hagen, så gjer det ingenting, for eg er meir inne enn der ute, og tar dei gjerne inn!
Denne rosa ranunkelen ser ut slik eg trudde alle ranunklar skulle sjå ut! Herleg lag på lag...vakker!
Men dei guloransje og den kvite kom frå samme pakken, og er sikkert søskenbarna til den rosa.

Finn du noko fint i hagen din? Eller kanskje noko godt?
Nyt seinsommardagane!

5 kommentarer:

  1. For en gledelig enkel og fargerik innlegg. Ja blomster er vanedannende og helt nødvendig i tilværelsen. Se siste innlegget mitt om markblomster. Gratis og så aldeles nydelig! Fortsatt god sommer! Signe

    SvarSlett
  2. Herlig! Jeg visste ikke at det gikk an å ha ranunkler i hagen en gang jeg, så du slår meg i grønn kunnskap i allefall...! Hengekøyen du spurte om er forresten kjøpt hos Amajo...nettbutikk. Lenke i innlegget om investeringen, som jeg har vært svert fornøyd med!

    SvarSlett
  3. Heilt enig, det er berre SÅ herleg å kunne plukke inn blomster frå hage og grøftekant! Det er mykje glede i ein enkelt blomst på bordet!

    SvarSlett



blogger template by lovebird