søndag 29. august 2010

Takk, mamma :)

I kveld kjenner eg på ei kjense av takknemlighet. (Ja, eller takksemd, som det nok heiter på skikkeleg nynorsk...det er berre så framandt i munnen, at eg vel å jukse litt.) ;)

Denne veka har mannen vore bortreist, og mi snille mamma kom for å passe på oss jentene. Det har vore sååå koseleg! Eg kjenner meg kjempeheldig som har ei mamme som stiller opp når eg ber om det, sjølv om ho bur langt unna og har det travelt i sin kvardag der. :) Takk, mamma!

Og for Storesyster har dette vore toppen! Tenk å kunne sove lenge om morgonen, og når ho endeleg vaknar kan ho tusle inn til mormor, og alt eg høyrer er latter og glede over å vere saman.
Ja, ho har det faktisk ikkje ille til vanleg heller, Storesyster. Ho var litt skjønn på fredagsmorgonen, då ho skulle ha fri frå barnehagen. (Ho låg i pappa si seng, for det er stas når han er bortreist!)

A: Mamma, kan du sjekke kva klokka er?
G: Ja....vent litt... Den er 07.04 og det er aaaaaltfor tidleg å vakne enno. Vi må sove litt til.
(Joda, eg veit at vi er heldige... Denne jenta må nok få vekkerklokke til bursdagen, slik at vi skal komme oss i barnehagen medan det enno er morgon! 12-13 timar søvn kvar natt er omtrent passe, syns ho.)
A: Javel... (Og så knuffa vi litt for å få plass på samme pute mens vi sov litt til)
A: Mamma, kan du sjekke kva klokka er no?
G: Ja...vent litt... Den er cirka halv ni.
A: Da er det tid for å koooose! 
- og så omfavnar ho meg og vi kosar og klemmer og ler, 
før vi kan stå opp og starte dagen. 
For ei lukke!!!

På kjøkkenbordet stod denne bugnande, flotte buketten. 
Eg og mamma var nemleg ein tur på Rotvoll på torsdagen, for å handle på landhandelen 
(som har super-supergod saft frå eige safteri) og kikke litt. Det er så godt å vere der. Fredeleg, stille og vakkert! Der fekk eg også denne buketten, som mamma betalte 40 kroner for, og som vart plukka frå den herlege hagen medan vi venta. :) 

No ventar nokre kvardagar igjen, med fysioterapi, lege, besøk på jobben og sannsynlegvis ein cafè eller to...
Så kjem den snille pappaen min på besøk! Eg er sååå heldig! Gler meg!

Ønskar deg ei herleg veke!

12 kommentarer:

  1. - Nydelig historie, - dere er heldige som har hverandre. Skjønne bilder av blomstene. Virkelig herlig!

    SvarSlett
  2. Mammaer er gode å ha :-D Koselig med snupper i senga når pappa er borte. Vi får nyte det mens de enda er små :-)

    SvarSlett
  3. Så koseleg - både med besøk og blomsterbukett! :)

    Ha ei god veke!

    SvarSlett
  4. Det hørtes ut som en perfekt morgen! Gutten min har den siste tiden vært altfor travel til å kose - jeg mener; å lære å krabbe og å gå er jo så mye mer spennende! Men i det siste har han det med å spontant omfavne oss og da blir jeg helt varm om mammahjertet:)

    Fin uke til deg og dine!

    SvarSlett
  5. Så kos!! Å hvilken perfekt lita du har.....deilig å kose!!
    Så godt å ha mamma i nærheten, kjekt med hjelp.
    Nydlige bilder av nydlige blomster!!

    SvarSlett
  6. Så herlig!!
    Fantastisk med en sånn mamma, som er der når man trenger henne.

    SvarSlett
  7. Kjæraste Guro! Det er eg som skal takke! For det er så godt å vere i heimen din. Der er slik ein fred, og hjartet fell på plass og alt stress er blåst bort. Flotte bilder! Og hels Annagull med ein kos:-)
    mams

    SvarSlett
  8. For en flott stemningsrapport. Og du er flink til å se og ta vare på slike gode stunder.

    Ønsker deg alt godt i uka som kommer. Klem.

    SvarSlett
  9. Slike minner er gode å ha..
    Ta vare på dei!

    Ha fin veke!

    SvarSlett
  10. Åh, det höres ut som en herlig uke! Og får en skjönn unge da! :-)
    Jeg blir alltid så glad når jeg ser alle herlige bilder i bloggen din!

    SvarSlett
  11. Hei hopp! Håper du også får en herlig uke med baby på innsiden, glede på utsiden og masse masse barnekos! :-)

    SvarSlett
  12. Nyyydelig innlegg med flotte bilder!
    Heldig du, på mange områder ser eg :o)

    SvarSlett



blogger template by lovebird