tirsdag 31. august 2010

Fine funn på Etsy!


  1. Pom Love  - herleg pynt til festlege høve!
  2. Sugarloop - kunstprint
  3. Joanna Rutter - nydelege smykker og litt anna
  4. Little Alouette - organiske, gode og fine treleiker til baby og småbarn
  5. Umbrella Prints -handtrykte stoff og anna
  6. Sparkle Paw - søte kort og lommespeil
  7. Pilli Pilli - glade, fine ting av tekstil
  8. Nothing elegant - ting og tang, stempel, klistremerker og anna
Berre nokre Etsytips... Har kosa meg med å finne fram desse, og finn utrulig mykje inspirasjon også! Det er verkeleg mykje eg ønskar meg, både for moro skuld, og for å ha som materiell i hobbyskapet mitt.. :)

Kos deg denne tirsdagen!

    6 kommentarer:

    1. Digg luksustid og inspirasjon igjen Guro:) Herlig mamma du og har og du skal vite at du er SÅÅÅ heldig!

      SvarSlett
    2. Åh så lurt at noen har lagd en sånn liste! Vanligvis går jeg meg helt "vill" inne på Etsy, det er jo altfor mange fine ting der, så man kan jo bli litt overveldet hvis man ikke vet hvor man skal lete. Skal gå inn og sjekke disse linkene. Ha en fin dag :-)

      SvarSlett
    3. Takk for listen, i kveld skal den sjekkest ut.......

      SvarSlett
    4. 1000 takk for tips! Masse flott!! Eg har, som Mollie, vore innom Etsy kun et par ganger, men gått meg vill...

      Trenge ikkje flærre fristelser, men kan jo bruka det te inspirasjon :O)

      SvarSlett
    5. etsy er bare helt fantastisk!!
      jeg har latt meg friste maaange ganger, og det er utrolig kjekt å få alle disse små fine pakkene fra alskens land :)

      hine dagen fikk vi og en kjempefin pakke fra bartebyen, og siden da har vi vært stivpynta og sveisne på håret alle vi 3 damene her i huset, tusen takk for nydelige hårklemmene Guro!

      klemme-klem fra Gunnhild

      SvarSlett
    6. Hei Guro! Gratulerer med Lillebror på veg! Det er stas å høyre om slike trivelige, gode nyhende. Hels mannen!

      Eg vil seie TAKK for di Etsy-liste: Den har bidratt til at eg har loppa meg sjølv for 107 dollar (ca 750 kr?) i bilder frå Sugarloop. Veldig fine bilder! Eg e so nøgd :-) Skal ha dei hengande på kontoret mitt på jobb, så kvardagen blir riktig så fargerik og gla.

      Ynskjer deg alt godt --og lukke til med forberedinga til Lillebror-kjem-straks-her-til-oss!

      Klem frå Lise

      SvarSlett



    blogger template by lovebird