tirsdag 24. august 2010

Prosjekt Jenterom

På jenterommet blir det forandringar framover. 
Eg har alt begynt, og først ut var ei hylle til å sette leiker i. Det er jo absolutt fint å ha nokre leiker ståande framme, og i denne herlege hylla kan Lille A sjølv vere med å velge ut kva som skal stå utstilt, og kva som skal leggast i leikekassa.

Hylla er ei heilt vanleg Ikeahylle, men eg har fresha opp bakveggen med papir frå Rie Elise Larsen.
Det vart heilt herleg! Valget av papir gjorde vi i fellesskap, og det er eg glad for, for eg hadde nok ikkje valgt heilt det samme aleine. Perleprinsessa er også laga i fellesskap, medan den fantastiske prinsessekrona er sjølvkjøpt ved Nidarosdomen av Lille A sine eigne lommepengar.

Neste prosjekt på jenterommet er også godt i gang. Målet er at rommet skal bli eit attraktivt leikerom, både med og utan gjestar. Til høgre på dette bildet kan du sjå noko av det eg har gjort for å få til dette, og fleire bilder kjem etterkvart. :) Ein del arbeid gjenstår, og eg tar tida til hjelp! ;)

Bildet til venste er frå kjøkkenvindauget. Endeleg, etter to år, har dei kjipe furulistene blitt kvite, og eg frydar meg! Det er mannen som har hatt malejobben, sjølv om maling ikkje akkurat står øvst på ønskelista hans... Men eg er så glad, så glad, så då må det vel vere verdt slitet?
Gardinene sydde eg forresten sjølv då vi flytta inn her. Ganske stolt av den jobben! 
(Og kjem neppe til å gjere det på samme måten om igjen...)

No ventar vi på mormorbesøk!
Gler meg!! :)

Ønskar deg ei framleis fin veke!

9 kommentarer:

  1. Hei!!
    Ser ut som prosjekt jenterom er veldig vellykka ;)
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se fortsettelsen. Ser ut som det blir et spennende rom som innbyr til lek:)

    SvarSlett
  3. kjekt med rom til prinsessen, slik at hun kan boltre seg rundt med mange fine ting!

    Male vindusakrmer og lister- det er jo verdens kjekkeste ting:)

    fin tirsdagskveld til deg!
    klem ellemell

    SvarSlett
  4. Lover godt detta prosjektet te deg og litlå jamen!!!

    Glede meg te å sjå det endeliga resultatet :o)

    SvarSlett
  5. Det ser rigtigt fint og dejligt og piget ud... :)
    Da jeg afleverede Frederikke i børnehave imorges havde en af drengene lavet en fin pakke til hende som lå ude på rummet, med en fin besked om at han syntes hun var sød og så havde han selv lavet et stort flot hjerte ligesom det du har på nederste billede.. Hvor blev hun glad og stolt.. :)

    SvarSlett
  6. Så fint det vart! :) Herlege fargar! Har lyst å kopiere ideen din med leikehylla... Enkelt å variere utstillinga og skape et heilt anna uttrykk. Perfekt for små (og store!) jenter som likar å pynte!

    SvarSlett
  7. Veldig fint med tapetet i den hylla og de madrassene(?) var kjempe-fine!

    Kosleig at du likte ugle-puta mi! Slik gjorde jeg det; jeg fant et bilde jeg likte på nettet. beskjærte det, speilvendte det og gjorde det om til svart/hvitt. Så printet jeg det ut på Transfer-ark! Enkelt og greit! De har billige trasfer ark på clas olsson! Og så er det bare å stryke bildet på valgfritt stoff!

    SvarSlett
  8. Så fine, glade fargar de har brukt på jenterommet! Gler meg til å sjå meir! :)

    Tusen takk for gode kaffimaskin-tips! Eg må innrømme at eg er litt spent på om eg får det til, men dersom eg vert ståande fast, veit eg kven eg skal spørje om råd! :)

    Ynskjer deg ein fin torsdag!

    SvarSlett
  9. Å så herlige, jentete og fine farger og bilder og stoffer og, og, og:)
    Lurer sånn på de blomstrete stoffene jeg, det med blå bunn og det med rosa; er det nye stoffer eller retrostoffer, tro? de er sååå akkurat stoffet jeg leter etter til forkle kjole til lille snupp på på 9 mnd:) Er de nye håper jeg veldig å få kjøpt maken, hihi:)


    Var faktisk inne i eplabutikken din i går og holdt på å kjøpe spenner, uten å vite at det var deg:) Nå skal jeg ta meg en tur til, har tenkt på de siden i går, hehe:)

    SvarSlett



blogger template by lovebird