torsdag 17. desember 2009

Lær å brette søt eske


I dag har eg lært meg å lage slike fine, små esker. 
Dei er verkeleg søte, og eg vil gjerne prøve å lære det bort!
Det einaste du treng er ei saks og to ark. 
Eg brukte eit A4-ark frå Ikea til lokk, og eit anna til botn. Først brettar du arket og klipper av, slik at du får eit kvadrat.
Brett kvadratet andre vegen også, slik at du får eit kryss i midten.
Brett hjørna inn mot midten av krysset. 
Hugs at dersom du stryk neglen over kanten, vil den bli tydeleg og lettare å brette seinare.
Når alle fire hjørna er bretta inn, brettar du ut att, 
før du brettar inn eit hjørne og brettar det ein gong til, 
slik at kanten ligg inntil bretten som alt er på papiret. 
Gjer dette på alle sidene.
No kjem den vanskelegaste og kjekkaste delen, der du ser at eska finn fasongen sin. 
Du tar to sider og brettar dei med spissen inn og sida opp.
Dei to andre sidene løftast så dei står opp.
I hjørna på eska brettar du flikane inn.
Spissen brettast ned, og slik fikserer du også veggen på eska.
Vips, så har du ein del av ei eske, og manglar berre den andre halvparten. 
Når du lagar botnen klipper du berre kvadratet 5mm mindre, så blir det ganske passe!
Spissane inni eska kan festast med eit fint merke, 
og eska kan fyllast med noko som er kjekt å gi bort...

Lukke til!

33 kommentarer:

  1. Åh, dette må eg prøve! Kjempefin!

    SvarSlett
  2. Tusen, tusen takk for at du la ut oppskrift på det!! Jeg har fått litt dilla på å brette papirstjerner, men dette var jo kjempegøy :) Så fine, små esker! De skal jeg prøve på i morgen
    Kjersti

    SvarSlett
  3. Så god ide!! =) Virkelig søte små!!
    Klem M

    SvarSlett
  4. Den er jo sød i mere end en forstand;)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for denne veiledningen, dette skal jeg prøve en dag. Så kjekt til en liten personlig gave.

    SvarSlett
  6. Super ide at lægge den model ud. Mine piger laver små æsker til alle deres små fine ting. De har lært det i skolen.
    Nogle gange er det simpleste i verden det fineste.
    Tak!
    Karen

    SvarSlett
  7. Super oppskrift!! Tusen takk :-) og hjertelig takk for bursdaghilsen, så snilt av deg!! Håper du får en nydelig julehelg!! klem fra meg

    SvarSlett
  8. Å ja dem laver min ældste datter også hele tiden, de er så fine.

    SvarSlett
  9. Hei. La inn en link til deg fra bloggen min siden jeg hentet inspirasjon til å brette esker av avispapir fra deg.
    Innlegget finner du her: http://katrineanitasverden.blogspot.com/2011/08/prosjekt-eske-av-aviser.html

    SvarSlett
  10. Hei Guro
    Så fin eske du har laget. Er det mulig å låne bildene og instruksjonene dine i en lærerveiledning i norskverket Elle Melle? I så fall kontakt meg på karine.alstad@fagbokforlaget.no. God sommer!

    Hilsen Karine

    SvarSlett
  11. Heisann :D Søkte på origami-eske-bretting og havnet på bloggen din - og her ble jeg sittende :D Så mye flott!!! Kjempefin blogg og utrolig mange spenende linker :D Tusen takk for at du deler så mye inspirasjon og glede <3 Linker til bloggen din når jeg legger ut eskene :D
    Ha ei fortsatt trivelig og kreativ adventstid :D

    SvarSlett



blogger template by lovebird