lørdag 12. desember 2009

Endelig sying...men ikkje kamera ;)


Photo by mobilkamera i kveldsmørket...
Har fått i oppdrag å sy to firkanta toalettmapper, og måtte prøve meg i dag. Den vart jammen ganske fin, sjølv om eg nok kjem til å gjere nokre endringar på dei neste i morgon... ;) Måla vart ca 18x18x9,5 cm, i staden for ca 30x20x20, så då er det vel berre å finne fram penn og papir. Eg må teikne for å klare å visualisere mønsteret og måla...og så er det vel berre å bruke matematikkunnskapane?

Det er faktisk fleire ting som har blitt produsert ved symaskina i dag, og det er så utruleg tilfredsstillande! :) Ganske stolt også! Og så vart eg så glad i dag, for mannen var ein snartur til byen og fekk bestilt kamera! Hurra! Så i løpet av neste veke skal eg vel kunne klare å lære meg det godt nok til å ta fiiiine bloggbilder igjen.

Ønsker dykk alle ei riktig god helg!

7 kommentarer:

  1. Kjempefin toalettmappe!! Du er flink =) Liker mønsteret kjempegodt!! Ha en fin 3 søndag i advent!! Klem M

    SvarSlett
  2. Den vart kjempefin! Eg likte at den var blå inni. Spennande, Guro! Du er kjempedyktig :)

    SvarSlett
  3. For ei fin toalettmappe, fin form og farger. Til lykke med det nye kameraet, forstår godt at du gleder deg.

    Tusen mange takk for den hyggelige kommentaren på bloggen min i går. Slikt varmer på en dag som ikke var helt god for meg. Masse hilsen Turid

    SvarSlett
  4. Veldig fin toalettmappe! Så flink du er :)
    Jeg ønsker meg nytt kamera til jul..håpe,håpe :)
    God ny uke!
    Kjersti

    SvarSlett
  5. Jeg er også nødt til at tegne mønsteret i papir og folde og forme det, hvis jeg selv skal lave mønster.

    Hvis jeg skal regne mig frem, går det helt galt... ;o)

    Din toilettasker er vældig fin!

    SvarSlett
  6. Hvor er den flot. Sådan en dag hvor man får noget skabt er bare det bedste.

    SvarSlett
  7. Du er en kreativ skaper og jeg digger dine estetiske tanker og utførelser- har sittet å tittet på nett etter en ny saccosekk (slik som den B har..må jo ha en til lillesøster også...!)Fint innlegg om kurver fra Rice, jeg har dem selv i flere str-lekoppbevaring er ikke bare bare-estetikk hele veien i heimen her:)
    Stor klem fra Julie:)

    SvarSlett



blogger template by lovebird