søndag 6. desember 2009

Indie Fixx Galleria

Via Bloesem kom eg over litt ny inspirasjon i dag... Får alltid lyst til å lage slike lekre filledukker når eg kjem over dei! Men symaskina står stort sett i fred og ro i kroken sin på kjøkkenet (jaja, så vart det symaskina sin krok denne månaden også..sukk!), og alt eg treng til sømmen ligg rundt om kring, og eg spring rundt og får ikkje gjort så mykje som eg tenkte eg skulle gjere denne helga heller.
Vi har besøk av morfar, og det er jammen kosleg! Så siste dagane har det vore pepparkakebaking, bytur, godteri, feberkramper, slappfisk og kjærleik... Stakkars, lille A. Det er ikkje godt å vere sjuk, morfarbesøk eller ikkje...
Sjå desse posane - eg har aldri tenkt på at ein kan putte posar med tørka lavendel i tørketrommelen, men det var jammen ein god idè! Om eg berre kunne få ein tørketrommel snart... Hihi! Apropos det, så er badet vårt snart fiks ferdig! Hurra! Då har vi altså vore meir eller mindre badlause i over tre månader, og det skal bli heilt fantastisk og flytte inn der igjen. Eg har kjøpt inn badeskum til boblebadet (det er berre såå herleg når ein set i gang boblene og skummet veks over alle bredder!), skrubbekrem og herlege saker, som eg skal nyte når vaskebyrået har fått vaska bort alt byggestøvet der nede.. :)
Men ikkje før er badet reparert for ein uhelbredeleg fuktskade, så oppstår den samme skaden i kameraet, og verkstaden måtte berre beklage at det ikkje ville løne seg å reparere..om eg berre visste kor eg hadde gjort av kompaktkameraet! Takk for at de uansett held ut med meg og kjem innom her iblant...eg er også innom rundt om kring i blant, men har vore litt for opptatt til å etterlate spor i det siste...

I mellomtida byr eg på bilder frå Indie Fixx Galleria, som byr på mange slags kunstnarar og uttrykksformer...eg likar slikt!

8 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder =) Poser med litt god lukt er veldig koselig å ha mellom klærne har jeg hørt- men aldri prøvd! Fine småposer ¨på bildet der =) Håper du får en flott ny desemberuke! Klem fra M

    SvarSlett
  2. Hej Guro

    Sikke fne sager, du viser os, og fin butik. Var lige hurtigt en tur indenom... Har også endelig fundet tid til at mde din interirudfordring, så mine svar findesnu på bloggen min...

    Ha en dejlig dag
    Hilsen Helle

    SvarSlett
  3. Sikken utroligt fine ting, man har lyst til at købe det hele...

    Tippet med lavendel i tørretumpleren har jeg aldrig hørt om men det er da fantastisk, jeg kan næsten ikke vente med at prøve. Gad vide hvor mange gange sådan en pose kan give vellugt inden den er helt udtørret.

    SvarSlett
  4. tusen takk for en utrolig hyggelig kommentar guro, you made my dag!:)

    var innom her før jeg skulle legge meg i går men måtte straks gå ut igjen for jeg ble så inspirert og fikk så mange ideer av dette innlegget at jeg ble redd for å ikke klare å bli rolig nok i hodet til å få sove...hi-hi. den dukken ble jeg helt forelsket i, så nydelig. har en greie med dukker og figurer av tøy/filt for tiden, sjekk denne http://www.flickr.com/photos/rosapomar/sets/17746/

    jeg STORKOSER meg her inne hos deg, HVER gang!:)

    varm klem fra meg

    SvarSlett
  5. Kreativ og kjempefin blogg du har!

    SvarSlett
  6. Hej,
    Tusen tack för din söta kommentar ang. vår nätbutik! Jag blir jätteglad när du säger att du gillar den och dess innehåll. Nu i starten kan man bara handla inom Sverige, men om det kommer tillräckligt stor efterfrågan kanske vi kan utöka försäljningen till fler länder. :)

    Du har gjort så många fina inlägg det senaste på bloggen din...mmm så mycket fint!

    Ha en bra dag!!

    SvarSlett
  7. Da ønsker du deg kanskje det samme til jul som meg? Kamera mener jeg. Jeg fikk samme diagnose på mitt kamera i høst, men klarer meg egentlig greit med kompaktkamera så lenge...Nydelig stoff og dukke!
    Tenker du gleder deg til badet er ferdig, syns dere er gode som har klart dere uten så lenge! Den som venter på noe godt...
    Ha en superfin tirsdag!
    Kjersti

    SvarSlett
  8. Takk for flott tips
    :D
    Ønsker deg en fin dag

    SvarSlett



blogger template by lovebird