onsdag 9. desember 2009

DesignArtist Shawn Soh

Den koreanske designaren Shawn Soh har laga dette treet, som for anledninga er julepynta... Eg fann det først som eit grønt tre, og det var heilt nydeleg som bokhylle i eit barnerom! Linken til desse inspirerande bileta finn du her. Av respekt for copyrighten tok eg ikkje dei bileta ho hadde merka med (c), berre dei ho ga bort.. :)
Eg likte det reine, naturlege uttrykket, og at det ikkje berre er dekor, men også veldig brukbart! Av omsyn til miljøet er det laga i metall, og det er også noko eg har sansen for. Ikkje metall, altså, men at designaren tenker på miljø...det er jo viktig!
Alle bilder er henta frå www.designartist.co.kr

4 kommentarer:

  1. gud så herlig det var i grønt også...med fargerike bøker i- herlig!:)

    klem

    SvarSlett
  2. Kjempestilige trær! Jeg var inne på hjemmesiden hennes, veldig fint.
    Takk for flott tips
    Ønsker deg en fin dag!
    Kjersti

    SvarSlett
  3. Fantastisk tre!! Jeg har laget noe lignende i tre i barnehagen hvor jeg jobber. Jeg har også seriøse planer om å lage meg et slikt " pyntetre hjemme" Dette var jo et veldig inspirerende uttrykk..

    SvarSlett
  4. Neimen hei Guro:) Jeg tror jeg må ha vært langt inne i lala kreativitetland og levd i sus og dus under symaskinsola i det siste... Jeg har bloggen din på favorittlista mi og hatt det en stund , uten at jeg har registrert at det er deg!! Er det mulig??? Men så kjekt!!!! Bloggen din er jo bare heeeelt fantastisk!!! Masse god inspirasjon. Tank ju, tank ju tank ju!! God klem

    SvarSlett



blogger template by lovebird