onsdag 9. april 2014

Om å nyte og litt nytt...

Deilige dagar heime. Ein må nyte det som nytast bør, og eg er ein nytar. Eg nyt at det er stille rundt meg. Eg nyt at ungane leikar og kosar seg. Eg nyt blomane og lyset om våren. Eg nyt å høyre latter og fantasifulle historier. Eg nyt vakre farger, former, teksturar, kreative prosessar og inspirasjonsrike bilder. Eg nyt å bruke hendene, augene, øyrene og symaskinene mine. Eg nyt kaffekoppen og sjokoladebitane. Eg misliker sterkt når saumar og stoff ikkje gjer det eg vil, og eg blir sint og sur av motgang. Desto viktigare å hugse på alt ein kan nyte. Som for eksempel fine bilder av lukkelege, vakre ungar i herlege, vårlege klede…og ein treåring som akkurat no sitt i sofaen bak meg og syng med til kjenningsmelodien til Brannmann Sam. Love it!

1. Anna har fått nye klede frå nettbutikk, og testar dei medan ho ruller rundt på golvet og herjar med dei nye ikea-putene. Sommarleg kjole frå Miniature, tights frå Ebbe, genser frå FUB.
2. Ein lilla, liten krokus smilar til sola. Endeleg open! 
3. Alfred har fått ny sirkusgenser, med mønster frå Meedom og stoff frå Lillestoff/Bloome.dk. Lillebror skal få kvalbukse av stoff frå Stoff og stil, og storebror viser den stolt fram. 
4. Denne skumle t-skjorta var suksess! 

Ha ein fortreffeleg kveld!

58 kommentarer:

  1. Så rett du har! Viktig å nyte alle små og store begivenheter i hverdagen:)

    SvarSlett
  2. Håpar du og nyt våren og dagane dine, Siri! :)

    SvarSlett
  3. VIsst er det viktig å nyte! FIn påminning og fine bilder :-)
    Hjertelig til lykke med ny lillebror på vei! Det er jo jammen noe å nyte det og :-)
    Håper du og dine får ei fin påske!

    SvarSlett
  4. Nusselige hvalbuksa <3 Det sirkusstoffet var også skjønt! Gulløyeblikk bør nytes :)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  8. I just stop by to let you know I love your page and I had a good time reading it. I’m glad that my friend emailed me the link to this blog. I just bookmarked this blog and I hope your next one is going to be about the same topic again I’m looking for ward to it. One thing I want to add is I like your writing style...Cccam Server

    SvarSlett
  9. Cute kids, happy to enjoy every day!

    SvarSlett
  10. Children how lovely it so flattering!

    SvarSlett
  11. Amazing article written. The information provided is excellent. Sri Ram Centennial SchoolBest boarding school for co-ed in Uttrakhand.

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. d1edf7678078b4e1cdec4b719d6bf191
    website kurma
    numara onay
    website kurma

    SvarSlett
  14. Thank you for your explanation, very good content. 47903203ac1cd1e92aa7bc71b897a928
    altın dedektörü

    SvarSlett



blogger template by lovebird