mandag 13. juni 2011

DIY superenkelt strikkepinneetui!

I dag skal eg endeleg få gitt bort ei bursdagsgåve til ei god og skjønn venninne som hadde bursdag for leeenge sidan. Det er nesten litt flaut, men eg har liksom hatt ein plan om å gi henne eit strikkepinneetui, men av ein eller annan grunn har eg ikkje orka å begynne på akkurat det prosjektet. Det virka liksom litt stort, på ein måte... Men eg kan absolutt ikkje forstå det no! Tenk at det skulle vere så lett! Og så gøy! Og så vart det kjempefint også!! :) Kanskje du også har lyst å prøve? Den superenkle varianten? ;)
Først finn du to fine stoffstykker, ca. 50x60 cm... Ja, eg hugsa ikkje å ta mål, men trur dette skal passe. :)
På det eine stoffet stryk du på vlieselin, slik at det blir litt meir hald i det. Då blir ikkje etuiet slaskete, men held fint forma, og eg tenker også at det toler litt meir av spisse pinnar og slikt når det er litt stivare.
Legg stoffa rettside mot rettside og sy rundt. La det stå att ei opning på 6-7cm til å vrenge gjennom.
Dette holet syr du igjen etter at "posen" er vrengt. Så stryk du kantane for å få det pent.
Brett inn ein del av stoffet, slik at det er plass nok til å ha strikkepinnar i oppbretten, men samtidig nok stoff att ovanfor til å brette ned over toppen på strikkepinnane. Kanskje du kan brette inn om lag ein fjerdedel, slik at kanten blir midt på stoffet? Prøv deg fram. Så måler du opp dei små lommene, og teiknar ein strek. Eg laga dei første lommene 3 cm, så auka eg til 4 cm og dei siste til 5 cm...sånn omtrent. ;) Den aller siste lomma er ekstra stor, slik at der er plass til ulike ting. Merk av øverst og nederst og teikn ein rett strek i mellom (med for eksempel ein krittblyant, eller noko anna som ikkje viser så godt). 
Sy ein saum frå brettekanten og til toppen på lomma.
Fest på eit kanteband i ein matchande farge. Eg plukka ut det oransje frå midten av blomstrane, og det vart fiint! Kanskje må noko av kanten syast med sikksakksting før du festar på kantebandet, så blir det litt flatare og lettare å få til. Kantebandet tar eg berre mellom fingrane og held på plass medan eg syr.
Her kan du sjå korleis lommene auka i storleik, og at ei saks kan passe i den største. Praktisk. :)
I enden har eg også festa på navnelappen min og ei silkesnor. 
Snora kan du feste inn under kantebandet, eller feste pent etterpå. :)
Til slutt festa eg på tal for å merke lommene til ulike pinnenummer. Veit ikkje kor lenge dei vil sitte på, men tøft vart det i alle fall! ;) Ein kan også bruke ein merketusj og skrive på for hand, 
eller kva med å brodere tala med korssting..?

Håpar mottakaren blir fornøgd! :)
I dag skal eg vere saman med fem gode venninner heile dagen! Heldige meg!
Vi har lånt ein barnehage, og skal rigge oss til med symaskiner og stoff og lekre band, sybøker, fargar, god mat, deilig te, inspirasjon, motivasjon og skaparglede. Så herleg det skal bli! :)
Eg har litt sydilla om dagen, og frydar meg over alt som blir til!
(Innlegget skreiv eg i går kveld, og det er berre juks at eg liksom legg det ut no..)

Ønskar deg ein strålande 2.pinsedag!

26 kommentarer:

  1. Tusner på takk for flott DIY!
    Blei så glad av det hærlige stoffet. E det gammelt, eller mulig å få tak i mon tru?

    Det blei jaffal kjempefint.
    Kosa deg masse med sydag. Det ska eg og ha i dag med fadderen min :o)

    SvarSlett
  2. Dette skal jeg definitivt prøve meg på! Det ble jo sååå fint!! Stoffet var jo en skikkelig godt-humør-bombe de luxe;-))

    Det høres ut som om dagen i dag tegner til å bli en deilig, kreativ dag for deg;-) Knallbra idé. Tror jammen det hadde vært noe for meg og noen av venninnene mine også.

    Kos deg!!

    SvarSlett
  3. Dette har jeg planlagt i flere år å sy - og med en DIY for hånden skal du se kanskje jeg kommer i gang. Takk for sharing ;). Stor klem

    SvarSlett
  4. For en fin gave:)....
    Har selv hatt planer om å sy noe slilkt, så takk for fin beskrivelse..Har en symaksin som er litt syk om dagen, og masse som skulle vært sydd..Bare den blir fikset skal jeg prøve meg på etuiet:)

    Ha en superfin mandag med gode venner:)

    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  5. Så fint strikkepinne-etui :) Trur jammen eg skal lage meg eit slikt! Har fulgt med på bloggen din ei stund og synes du lagar så utruleg mykje fint:) Dessuten lurer eg på om vi kanskje gjekk forming i lag i Volda? Ein gong for mange år sidan?
    Kos deg med symaskin og gode venninner i dag, det hørtes veldig kjekkt ut!

    SvarSlett
  6. Smukt og enkelt. tak fordi du deler...

    SvarSlett
  7. Ein sånn dag høyrdest KJEMPEKJEKK ut! Kos dykk glugg i hel! :) Enkle strikkepinneetui er ei super gåve til strikkeglade vener - fin tutorial!

    SvarSlett
  8. det ble jo bare såå lekkert!!
    kjenner jeg ble kjempeinspirert ;)
    har laget til lillebrors lekebiler, og tegneblyanter før..men de få strikkepinnene, og heklekroken ligger bare å slenger..kanskje dette var sparket jeg trengte der bak, for å få det i ordetlige former?
    tusen takk snille du!!

    jeg er supermisunnelig på deg og dere som skal samles å sy, det må være noe av det kjekkeste jeg kan tenke meg..høres så trivelig ut!

    SvarSlett
  9. Det var jammen enkelt og fint, ja:-)
    Sykkelsetetrekket kom i posten på lørdag, og det var virkelig flott! Tusen takk:-)
    Kos dere med syverksted i dag - høres kjempetrivelig ut!

    SvarSlett
  10. Herlig strikepinne-etui som helt sikkert gjør strikkelysten større til og med.Regner med dere hadde ei herlig sytid sammen i dag:) Kanskje jeg tørr å ta med symaskina mi neste gang;) Den står ved meg og støver ned akkurat nå.

    SvarSlett
  11. Tusen takk for tipset, ble inspirert av å gjøre alvor av planene om å lage meg et slikt etui. Lurer på om jeg ikke har en oppskrift liggende på det og! God uke til deg;)

    SvarSlett
  12. Så fine ting du lager :) Legger meg til som følger og lurer på hvorfor jeg ikke har gjort det før ;) ;) ;)

    SvarSlett
  13. Tusen takk for god oppskrift! Skal prøve den med ein gong eg kjem heim frå ferie:-)
    Ha ein super sommar!!!
    SuMa

    SvarSlett



blogger template by lovebird