mandag 16. august 2010

Epleskjørt!

Dette herlege, rosa-raude skjørtet er no på veg til Epla-butikken min!
Kosa meg med å sy det i helga, og håpar eg snart får sydd opp fleire Epla-skjørt. Det er så kjekt!

Det rosa stoffet er gammalt og kjøpt på loppis, men var ubrukt og med butikklappen framleis på. Litt kraftig kvalitet. Eplestoffet er nytt, og såå herleg!

To lommer til små skattar,
akkurat slik jenter frå 4-6 år kan like! :)

Ha ein GOD mandag!
Oppdatering: Skjørtet er solgt til Johanne :)

7 kommentarer:

  1. Det var et lekkert skjørt, elsker den kombinasjonen med rødt og rosa.
    Bærre Lekkert! Til å bli kjempeglad av...

    Beste hilsen fra Solveig

    SvarSlett
  2. Bare ta det ut av eplebutikken din med en gang, jeg vil (emilie vil ha) ha det. Har morgen-bursdags nettshopping, men serveren til epla er nede. Ok?:)

    SvarSlett
  3. Flott!!! Gøye farger, tenker meg ei lita blir glad!

    SvarSlett
  4. Nydelig skjørt, som en liten jente helt klart vil bli glad for å gå med.

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  5. Adorable! I am a big retrofan and addicted on apple fabrics. Would you please be so kind to explain where I can get this lovely apple fabric?

    Best regards from Germany

    Silke

    silke_gehrig(at)gmx.de

    SvarSlett
  6. Marita E. Sivertsen18. august 2010 kl. 15:33

    Er det mulig å få bestille et tilsvarende skjørt, finner det ikke på Epla.... Hilsen Maritamor, marita_e_s@hotmail.com

    SvarSlett



blogger template by lovebird