torsdag 26. august 2010

Fine funn på Epla!

Her ein dag fekk eg eit tips frå vennar, om ein butikk på Epla som eg måtte besøke. Det viste seg å vere ei syster som dreiv denne butikken, og eg kikka spent inn til Kaptein Biff.
Då skjedde det!
Eg fall pladask!
Herleg ape!!

Så no blir det slik at Lillebror skal få seg aperangle når han kjem til verda...og så får vi håpe Storesyster greier å gi den bort! Den kom nemleg i posten i dag, og var såååå fin! No har den blitt leika med i snart ein time alt, og lydane frå kroken der ho held på er berre gode!
Ja, det kom faktisk to pakkar i posten i dag!
Den andre kom frå Rekkehuset, og inneheldt
ei skjønn, mjuk og perfekt lita trøye til den vesle guten vår. 
Gler meg til han kan ha den på!

I mellomtida kosar vi oss med kvardagen. 
Lille A blir omdøypt til Storesyster, for det er ho klar for.
"Mamma, du kan ikke kalle mæ Lille A mer, for æ e jo stoor!"
Og sjølv om ho er både stor og flink og tøff og veldig sosial, så kom ho storskrikande mot innkjørselen etter at ho skulle hente posten i dag. Tenk, den gamle nabodama med den skrekkelege hunden var ute i gata, og hunden sprang etter Storesyster! Ho var livredd, og det forstår eg jo godt, for vi har jo sett den glefse etter forbipasserande før! Isj, altså! Eg blir rasande sint, men eg er ikkje så flink til å seie frå...men det er heldigvis mormor, som ga klar beskjed om å bruke band på hunden. Alltid.
Ikkje kjekt å krangle med naboar, for vi vil jo vere venlege og greie! 

Ønskar deg ein problemfri torsdagskveld!

7 kommentarer:

  1. Kjempesøt ape, og herlig trøye! Utrolig hvor mye fint det er å finne på epla!

    SvarSlett
  2. How lovely is that monkey!!!!!!!
    I like it!

    Greetings, Daniela

    SvarSlett
  3. Herlige saker du har kjøpt på Epla. Og apropos strikking på tynne pinner...det er jo ikke så farlig med manglende tålmodighet når slike flotte ting er å få kjøpt :-)

    SvarSlett
  4. Så søte ting du har kjøpt, kjempefine.

    Kjedelig når sånt skjer, og ja - det er vanskelig å si fra, men bra at noen gjorde det..Ikke noe ålreit for storesøster hvis hun skal være redd for å gå i gata.

    Ønsker deg en fin kveld!

    :)

    SvarSlett
  5. Herlig ape! Får også veldig lyst på... God helg Guro!

    Flott at mammaen din sa i fra, hunder skal ikke gå løst omkring.

    SvarSlett
  6. Herlege ape og god trøye til veslebror..

    Godt mor di sa frå, ein skal vere snill og grei, men ikkje tole at storesyster vert redd..

    -ha ei vakker helg-

    SvarSlett
  7. Hei! Takk for skryt, og bra apen falt i smak! Bloggen din har jeg jo vært innom mange ganger, men ante jo ikke at det var deg likevel. Følger deg videre, jeg da!

    SvarSlett



blogger template by lovebird