søndag 15. august 2010

Ein spesiell dag

Den vesle prinsessa vår er ikkje så veldig lita lenger, men har begynt å bli stor. Ho har ikkje akkurat bursdag i dag, men det er ein slags merkedag likevel. Lille A kom til verda litt tidligare enn vi trudde, og akkurat i dag har eg komt like langt i dette svangerskapet som eg kom med henne (29+4). Det vil seie at det enno er 2,5 månad til termin... Denne gongen ser det ut som eg kan gå mykje lenger, men ein veit jo aldri. ;)
Då Lille A vart fødd var ho 1220 gram og 42 cm. Då eg var til ultralyd for ei veke sidan anslo dei storleiken til Lillebror til ca 1,2 kilo. Litt morsomt, rett og slett. Har funne fram dei minikleda vi hadde sist, og såg at den herlege ullbodyen i str.44 sannsynlegvis passar til ei dukke. Trudde nesten eg hadde krympa den, men det hadde eg ikkje! :) No har eg imidlertid kjøpt inn litt større ullbodyar, og satsar på at han skal passe i dei når han blir fødd. :) 

Som du kanskje ser, så er alt bra med Lille A. Det er godt, det! 
Tenk å vere så lita og skjør, og så bli så stor og frisk og robust! For eit mirakel! :) 

Skal eg fortelje litt om kva som skjedde då ho kom? 
Eg fekk svangerskapsforgiftning, men sidan det heile starta litt forsiktig reiste eg på togtur til Gøteborg. Medan eg var der var eg såååå sliten, og hadde vondt i bekkenet, og tenkte at "jaja, det er vel slik det er å vere gravid..." Men dagen etter heimkomst var det berre så vidt eg orka å dra ned til den avtalte legekontrollen, og då eg kom dit var det rett inn på sjukehus. "Det kan skje noko i løpet av dagar eller veker, det veit vi ingenting om", sa dei der. Eg vart lagt i ei seng, med ordre om å ikkje lese, ikkje prate, ikkje sjå tv, ikkje tenke, berre slappe av! Hah! Det er ikkje såå lett...men eg var så sliten, at det var ingenting anna som freista, eigentleg. :)

To dagar etter kom legane og fortalte at no var det best for oss begge at ho fekk komme ut, og det vart keisersnitt. Pappaen vart med Lille A til nyfødd intensiv, medan eg måtte komme meg til hektene først. Dei neste vekene (ja, månadane, faktisk) satt vi med Lille A inntil oss, hud mot hud. Ho vekste og hadde det bra, og rett før termin vart vi skrivne ut, og var klare for vår første jul som ein liten familie med ein minibaby. Når eg ser på bilda frå den tida, ser eg at ho var liiita! 
No er ho sååå stor. Elskar å pynte seg, synge og danse, som her. Hoppande og dansande i kosesenga vår, er ho ikkje så lett å ta bilder av, men eg ville berre vise fram kjolen! ;) Denne kjolen vart ferdig i går, og vi er fornøgde! Har ikkje brukt oppskrift, og har prøvd meg på vaffelsaum for første gong. Eigentleg skulle det bli ein sommartopp til meg sjølv, men....som du forstår vart det ikkje heilt som eg har tenkt. Eg er ikkje akkurat lita og spinkel, så det var ikkje slik at det berre så vidt vart ein jentekjole i staden... Nei, det var berre nokre små justeringar og skulderstroppar som skulle til, så var det ein herleg kjole str.5 år! :)
No er kaffepausen over, og eg skal halde fram med prosjekt jenterom! Har masse energi i dag, og så lenge eg tar pauser innimellom, så går det så fint! Deilig å kjenne at eg kan gjere noko anna enn å sitte i stolen og strikke! Sjølv om babyteppet på den måten blir litt oversett... 

Ønskar deg ein strålande søndag!

11 kommentarer:

  1. Blei rørt eg her eg sitte ♥

    Så bra at det gjekk godt med litlejenta! Eg fekk hastekeisersnitt sjøl, så eg vett litt om kossen det føles, men han var 5 dagar øve termin, så det blir jo ikkje det samma.

    Skikkelig fine bilder og nydelig kjole!
    Lykke te med resten av tida med minsten i magen :o)

    SvarSlett
  2. Oj, for en historie! Så godt at det fikk bra med dere begge to:)

    Begge mine jenter kom en uke over terminen og var over 4 kilo, så de var alt annet enn bittesmå! Tenk så forskjellig det er:)

    SvarSlett
  3. Ååå, gratulerer med dagen deres! Litt av en milepæl! Krysser alle fingre for at det fortsatt går mange uker til dere får hilse på lillebror. :) Stor klem fra Pia.

    SvarSlett
  4. Uff, jeg synes alltid svangerskapsforgiftning og for-tidlig-fødte barn er skummelt. Jeg har en god venninne som har oppevd omtrent det samme. Heldigvis pleier det som regel å gå bra - og det gjorde det for dere også! :-) Og uansett så er lille A er stort mirakel!

    Ser igjen at vi har samme smak på en del ting; jeg har kjøpt inn samme stoff og koppen på bildet står også i skapet mitt. Hmm...jeg kjenner at det frister med litt te i den akkurat nå! :-)

    Håper du har hatt en deilig helg, og at minstemann har planer om å bli i magen en god stund til!!

    SvarSlett
  5. For en rørende og flott historie !!
    Jobber selv på nyfødt intensiv avdeling og hjertet mitt banker spesielt for de premature.
    Det er alltid et lite under og se disse barna reise hjem, etter alle ukene på sykehus.
    Flott jente dere har og nydelig kjole du har laget !!
    Lykke til videre i svangerskapet og kos deg med kreative sysler.
    Cecilie

    SvarSlett
  6. Så koselig at du deler en så rørende historie med oss!
    Vi får håper du får gå et fullbårent svangerskap denne gangen da:)

    nydelig kjole da! vaffelsøm klarte jo du helt fint!
    fine farger på stoffet også:)

    fin kveld til deg!
    her skinner solen.og det er vaaarmt!
    klem ellemell

    SvarSlett
  7. Så herlig å komme til forbi det steget i det nye svangerskapet, blir så glad for at du vil dele. Tenk når lille Alma ble født bare 2 uker før termin i fjor så var hun 1930 gram og 44 cm. Hun brukte slike dukkeklær hun også, selv om hun desverre aldri rakk å gå i kjole. Snufs!

    Nå skal jeg være litt hjemme for meg selv etter ferien og har tid til å være kreativ og gjerne treffe deg;) Er litt godt at hverdagen starter nå. Kos deg videre med magen. Klem!

    SvarSlett
  8. For en rørende historie, og gratulerer med den spesielle dagen.
    Ja, jeg er enig i at dere har opplevd et mirakel!
    Så spennende med enda en baby da... Svangerskap kan jo være veldig forskjellige, så forhåpentligvis lander du rett rundt termin. Jeg gikk 15 dager over med begge guttene mine, men bare en uke med veslefrøkna. Nå er det stopp og jeg er så glad og takknemlig for de 3 flotte barna vi har fått!
    Masse lykke til og så må jeg si at du har en veldig koselig blogg:)

    Beste hilsen fra Solveig

    SvarSlett
  9. så flott at du deler solskinnshistorier som dette med oss!
    lille A er nydelig :)
    vi kvinner i mellom har lett for å leve oss i hverandres gravid-historier..på både godt og vondt!
    nå kan vi i allefall glede oss sammen med dere, over hver dag som går, mot terminen..så lillebror får vokse seg stor og sterk :)

    SvarSlett
  10. Nei men HEI! :) Surfa litt jeg og plutselig ser jeg jo at det er A på bildene og DU som eier denne bloggen! Fin blogg!! Og nydelig historie. Titter nok innom bloggen din en annen dag også.

    Hilsen Mette (mamman til Håkon og Maiken) ;)

    SvarSlett
  11. Å, måtte jo bare kommentere på dette innlegget! Hadde det ganske likt som deg i forrige svangerskap, men var veldig heldig med at svangerskapsforgiftninga oppstod litt senere. Lå 2,5 uke på sykehus med lese/se på tv/ha på lys-forbud, før de bestemte seg for å sette igang fødselen 1 mnd før termin. På kvelden samme dag ble jeg brått mye dårligere, og det endte med haste-keisersnitt.
    Nå er jeg over det tidspunktet jeg fikk sv.sk.forgiftning forrige gang, og det føles som en seier i seg selv. Alt er litt nytt føler jeg, og jeg håper denne gangen at alt går greit frem til terminen Ü Og selv om jeg har litt småtegn på at noe kanskje er i startfasen (litt høyt blodtrykk++), så er jeg fornøyd og positiv! Lykke til fremover!

    SvarSlett



blogger template by lovebird