torsdag 24. juni 2010

Nyfiksa nattbord

Eg er så fornøgd med dette!
Fann dette nydelege nattbordet i ein bruktbutikk her om dagen, og kjøpte det med det samme, sjølv om eg syns prisen var litt stiv for eit nattbord med stygg bordplate. Men så har eg jo ikkje kjempepeiling, da... Kva syns du om 175,- for dette? Eg er uansett kjempefornøgd, og pengane gjekk til ei god sak, så då er det liksom greit. Det er ikkje like kjekt å betale overpris til privatpersonar som har dytta seg fram i ei loppiskø, berre for å gjere kupp dei kan selge vidare. ;)
Bordplata trengte altså litt god behandling for å bli fin, og sjølv om det vart langt frå perfekt vart det meir enn fint nok for soverommet mitt! (Bildet er ikkje tatt der, for der var det så mørkt..)
Kanskje skulle eg prøvd meg på ei skoeske eller noko slikt først, men eg var så ivrig at eg kasta meg over nattbordet med ein gong eg stod opp i går. :)

Brukte lim/lakk berekna på decoupage, og var kanskje litt raus. Det trekte i alle fall litt lim gjennom papiret, og det skrukka seg litt, men det er greit. Så lærte eg litt..hehe! Typisk meg, altså! 
Utolmodig, entusiastisk og evig optimist....

Endeleg kom sommaren til Trondheim også, og det er sååå godt! 
Og så ELSKAR eg lyset på denne tida av året! 

Ha ein LYS og GOD dag!

17 kommentarer:

  1. ..Nydelig nattbord med det lille ekstra..Helt klart en skjønn detalj med å kle overflaten slik du har gjort
    *Me Like*

    ..Teak er veldig in nå for tiden, og dermed blir desverre prisene skrudd opp en del hakk
    Enten møblene er i perfekt strand eller noe dårligere :/
    ..Jeg kjøpte 2 slike nattbord i vinter og betalte 150,- for begge.
    Dette er mer en "riktig" pris synes jeg.
    Så..Noe overpriset var det nok

    MEN..Det ble jo knall fint da :)

    Herlig :)

    SvarSlett
  2. Eg synest kanskje prisen var litt stiv, ja, men det vart i alle fall kjempesøtt med ny bordplate! Og pynten oppå nattbordet er nydeleg! :)

    SvarSlett
  3. Litt stiv pris - men nå har du jo ett nydelig, unikt møbel! Og så gikk det jo til en god sak - det er litt greiere da, som du sier :)

    Jasså, det er dere som har stikki av med godværet. Her i Telemark er det nemlig overskya og rimelig kaldt, til sommer å være....
    Eli Ü

    SvarSlett
  4. Hehe,kjente meg igjen litt her ja :o)
    E sååå ivrig itte å prøva ut de flotte papir og tapetar eg har anskaffa meg i det sista, men tenkte og at skoeska elle billig pappeska va lurast å begynna med.

    Blei skikkelig flott resultat av det nattbordet ditt, så det klør ikkje mindre itte å setta igang, men nå må eg konsentrera meg om at eg faktisk reise på tur i mårå...

    Komme nok strekt tebake når eg komme him igjen tenke eg, og då kikke eg sikkert innom deg igjen :o)

    Ha det så bra så lenge!

    SvarSlett
  5. Så fint det ble! Det er jo det viktigste, selv om det kanskje var en anelse dyrt:)

    SvarSlett
  6. Jeg har to slike nattbord, det ene har blitt sidebord på datarommet for tiden. Det andre har Emilie som nattbord. Jeg betalte 150 kr for hver av de, som også var ganske stiv pris. Men Fretex kan få det, for de er jo så fine, ser nesten ubrukte ut.

    Dette ble bare helskjønt og jeg fikk lyst å se om jeg har noe papir som passer..

    SvarSlett
  7. Likte papiret du har trekt over bordplaten, ble skikkelig stilig:)
    Lillepia her i huset danser rundt med det nye rosa skjørtet. Hun er kjempefornøyd.Så nå venter vi bare på sol og varme.

    SvarSlett
  8. Det blei iallefall superfint!! Hadde nok kjøpt det sjølv for den prisen, men skjønna ka du meina med at det var litt dyrt. Men det er veldig populært møbel da, så dei kan vel ta seg litt ekstra betalt. :)

    SvarSlett
  9. Helledussen- her inne hos deg er det jammen meg mye knask!!!

    Digger nattbordet- helt perfekt:)

    Ha en flott kveld:) gode klemmer

    SvarSlett
  10. For en fin løsning på nattbordet. Her nettopp bestilt meg en ladning med papir så nå gleder jeg meg til å komme igang jeg også. Nattbordet ble skikkelig fint:-)

    SvarSlett
  11. Kjempe fin var nattbordet ditt. Liker så godt disse typer skuffer:)

    SvarSlett
  12. Så fint det ble! Er det papir eller tapet? Jeg har et bord som må oppgraderes og leter etter tapet selv. :-)

    SvarSlett
  13. Det ble kjempefint! Satser på å få sett det live til sommeren ;-)

    SvarSlett
  14. Stilig! Jeg blir alltid i godt humør av fargevalgene dine. Stå på!

    SvarSlett
  15. Hvor ser det bare fint ud :)

    SvarSlett



blogger template by lovebird