lørdag 19. juni 2010

Sommarskjørt

Endeleg nye skjørt i butikken min!
Desse skjørta er sydde av stort sett nye stoff, har mjuk, deilig linning,
og er i følge Lille A veeeldig gode å ha på. (Ho har eit grønt, og brukar det gjerne!) 
Lommene gir skjørta det lille ekstra, og er fine til å gøyme skattar og andre småting i .
Oppdatering: Det rosa skjørtet er solgt!

Storleik: 4-6 år
Pris: 250 kr
Eg har ikkje akkurat hatt stor suksess med skjørtesalget, men denne jenta gir seg ikkje så lett! ;)
Kan det vere at prisen er for høg, skal tru? Det er i alle fall ikkje lett det der med å prise varer ein sjølv har laga, men eg fann mange gode tankar og tips om dette her
Ho har også eit oppfølgande innlegg som du kan sjå her.

Ha ein heilt konge laurdag!

10 kommentarer:

  1. Heia Guro! Så fine sommerlige skjørt du har laget, lillepia mi syntes at det rosa va kjempefint , så nå e det bestillt :D Gleder oss til å få det i posten.
    Ha en fortsatt fin helg :D

    SvarSlett
  2. Hei Guro!
    Tusen takk for nok en hyggelig kommentar! Såklart det er greit at du linker til meg, det er fint :-) Syns ikke 250 er for dyrt for skjørtene dine heller!
    Det revekortet fra forrige innlegg var råfint forresten!
    Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  3. Hei Guro!

    Hadde jeg hatt ei lita ei i hus så hadde jeg nok bestillt det blåe skjørte. Men spørs om min kjære hadde blitt så fornøyd om jeg hadde kledd opp små-prinsene i skjørt?! Fint var det ihvertfall:)
    men du, hvor er det du har kjøpt di strikkene øverst på skjørtet? Jeg tenkte å sy bukser til guttene, å da hadde jo slike vært supert!

    Ha en fiiin-fin lørdagskveld:)

    SvarSlett
  4. Åhh, så skjønne!
    Sku ønska eg hadde hatt ei lita jente :o)

    Kjekt å finna bloggen din, her stikke eg innom igjen :o)

    SvarSlett
  5. Tusen takk Guro:) Da må jeg nok en tur på stoff og stil over helga og få tak i det:)

    Husdrømmern er du nok ikke alene om.. en vakker dag håper jeg også å ha mitt eget koselige hus, og aller helst ett småbruk med div. dyr:)

    Ha en kjempfin kveld fortsatt du å=)

    SvarSlett
  6. Skjørtene dine er kjempesøte! Jeg tok en titt i butikken din også og synes du har fine bilder og flotte produkter. Jeg har inntrykk av at antall produkter i butikken påvirker salget mye. Jeg har en butikk på Etsy, og der sier de at det bør være ca 60 produkter i butikken for at salget skal være bra. (Forutsatt at produktene og bildene er fine, da.)

    SvarSlett
  7. Hei Guromi, for nokre nydelege skjørt! Har eg sagt at eg ønskjer meg eit slikt? Gjerne rosa. Og prikkete. Eller med sykkel på! Kjøpte ikkje vi eit slikt fint sykkel-stoff for litt sidan? :-)

    /Gineklem

    SvarSlett
  8. Så søte skjørt du har laget:)

    SvarSlett
  9. SÅ Nyyydelige =)
    Ønsker deg en søt søndag =)
    Klem M

    SvarSlett
  10. Veldig koselig å høre fra deg =) Jeg har vært fraværende siste tiden, men forsøker å komme tilbake med litt aktivitet på bloggen, kan ikke love at jeg blir like aktiv som før, men litt blir det forhåpentligvis. har sett gjennom hos deg nå.. mange fine innlegg.. har selv sett moskus på nært hold, ganske skremmende og flott =) =)
    har nettopp kjøpt meg ikea krakk lik din hvite på bildet under, (fantastisk sofa du har forresten!!! den skulle jeg gjerne sett flere bilder av;)
    ikea krakken lurer jeg på å male gul, men hvit er også veldig fint... klarer ikke helt bestemme meg =)
    Nå blir det endel skravling på meg her! hihi!
    Ha en finfin mandag Guro! Klemmer fra M

    SvarSlett



blogger template by lovebird