fredag 11. juni 2010

Bokklubb? Ja, takk!

Ei rask oppdatering av bloggen i dag... Må berre fortelje om ein utruleg deilig start på dagen! Eg stakk nemleg innom postkontoret etter å ha fulgt Lille A i barnehagen, og der gjorde eg ikkje mindre enn TO kjekke ting! I går kom det nemleg ei ny bestilling på Epla, og det gjer meg alltid like glad og stolt og fornøgd! Så i dag fekk eg sendt eit putetrekk i posten, samtidig som eg fekk henta ein stoor pakke til meg sjølv!

Vel heime sette eg meg tilrette i den gode, gamle stolen vi har arva av mannens farmor, sjølvsagt ute på trappa, og med deilig iskaffe attåt.. :) Inni pakken fann eg dette! Tre tjukke, gode bøker og ei nyyydeleg Mariskål! Ja, eg veit enno ikkje om bøkene er gode, men det trur eg nok at dei er.. Eg skal finne det ut i løpet av sommaren! Eg likar bokklubbar!
Dette er i alle fall mitt nye samleobjekt! Herved utpekt som favorittskål! 
-og eg får lyst på dessert med det samme!!

Ønskar deg ein strålande dag og ei deilig helg!

5 kommentarer:

  1. Det var en god start på dagen - og helgen :) Hm - kanskje jeg må melde meg inn i bokklubben igjen - de skålene er helt nydelige!

    Ønsker deg en god helg
    K

    SvarSlett
  2. Gi meg is i den skålå ja! :-)

    SvarSlett
  3. Hva er historien bak Mariskålen? Jeg fikk en av farmor for noen år siden, men det var jo fordi jeg heter Mari og hun hadde hørt at "de er moderne". Min er rød da. :)

    SvarSlett
  4. Nå ble jeg så inspirert at jeg meldte meg inn jeg også hehe. God sommer Guro!

    SvarSlett
  5. Herlig, jeg pleier å benytte meg av sånne lokketilbud jeg også! Jeg fikk den lille Mariskålen da jeg tegnet abonnement på et eller annet blad, de er kjempe fine!

    Den sydagen du hadde med venninne inspirerte meg virkelig, skal prøve å rekruttere noen av mine til det samme. :)

    Og gratulerer med baby i magen, så spennende!

    Klem

    SvarSlett



blogger template by lovebird