torsdag 17. juni 2010

Moskus på nært hald!

Bildet skal mannen min ha æra for..
I går køyrde vi over Dovrefjell, og veit du, rett nedanfor Kongsvoll såg vi plutseleg ein diger moskus! Vi svingte fort av vegen, og mannen og Lille A sprang i veg med kamera, medan eg heldt meg nervøs i nærleiken av bilen... (Joda, eg hadde nok gått nærmare om bekkenet hadde latt meg gjere det..)
Moskusen lot seg ikkje merke med gjestane, som stod 10-15 meter unna og kikka nysgjerrig på den. Tenk å komme sååå nærme ein moskus! Det er ei once-in-a-lifetime-experience!
No lurer du på om vi verkeleg er så dumme at vi går nærme ein moskus? Eg har høyrt at ein ikkje bør gå nærare enn 200 (!!!) meter, og her sender eg mann og barn ut med ein avstand på mindre enn ein tidel av anbefalt grense... Men det som gjorde det heile så ideellt, var den strie elva som var mellom oss. Driva, med all si viltre makt, freista ingen til ein dukkert, så vi var trygge, fornøgde og heilt i hundre! Herleg!

No er vi vel heime frå miniferien vår, og det er jo godt å komme heim også!
Men Sunnmøre er ein vakker stad! Og turen var nydeleg, med så mange, flotte markblomster langs vegen alle stader! Elskar denne tida på året!! 

Ha ein fin dag!

3 kommentarer:

  1. Heldiggriser! Ikke alle som får oppleve det, nei. Flaks at du hadde med kamera. Men du er vel som meg: Kameraet er aldri langt unna:)

    SvarSlett
  2. NTNU eier hytte på Kongsvoll, har forstått at det er vanlig for de som ferdes der å se Moskus. Ikke for å ta fra dere gleden altså. Jeg sto ufrivillig nær en elg med barn en gang som lita jente, da mener jeg typ 2 meter. Hadde heldigvis vett til å stå stille.

    SvarSlett
  3. Love your blog ♥
    Greetings from Germany
    Tanja :-)

    SvarSlett



blogger template by lovebird