onsdag 14. oktober 2009

Minivimplar!

I går var eg og Lille A heime, for ho var ikkje heilt i slag. Men ho var betre enn kvelden før, så ho kunne typisk nok sikkert vore i barnehagen likevel.. Eg likar ikkje at halvsjuke barn kjem i barnehagen, men trur det er lurare å ta ein dag heime, slik at ein kan bli skikkeleg frisk. Det er best for alle!

Det vart i alle fall ein fin dag, med husarbeid, støvsugerhjelp, litt jobbing og litt klipp og lim ved kjøkkenbordet. Det siste var det beste! Etter idè frå Pickles fann eg fram litt papir, som eg faktisk har kjøpt på barneavdelinga på eit kjent, stort varehus på fire bokstavar... ;) Nydelege duse og friske fargar, rutete, prikkete og mønstrete på anna vis. Masse forskjellige papir som matchar veldig bra!
Papirtrekantar vart limt fast i sytråd, og det vart såå fint! Eg lagde mange rekker, og 4-åringen var delvis med på liminga (men syns kanskje at mammaen var litt for bestemt på resultatet?), før ho kosa seg med saksa i staden.
Tenkte kanskje at det kunne vere trøystepremie på konkurransen min..? Er såå glad for all respons! Kjempegøy!! :) Håpar de held fram med å legge att kommentarar, for det er så kjekt å sjå kven som stikk innom. Og så er eg spent på trekkinga på søndag...hihi!
Ha ein fin onsdagskveld!

11 kommentarer:

  1. Det så ut som litt av en jobb! Så fine. Hege

    SvarSlett
  2. Hvor er de altså også søde disse her små vimpler.. og fedt at din datter ville være med... Sikke et pilleri egentlig... Det tager jeg hatten af for at I har tålmodighed til :-)

    SvarSlett
  3. Så gulligt med minivimpel!

    SvarSlett
  4. Hei! Takk for hyggelig kommentar og at du vil være med på giveawayen på bloggen min :)

    Så utrolig søte minivimpler :)

    SvarSlett
  5. Sååå fine!!! Trur eg må lage meg slike til kjøkkenet vårt...

    Ha ein flott dag!

    SvarSlett
  6. Virre - virre - vapp ;). Oj - de minivimplene var KJEMPEFINE. Og ikke ante jeg at det finnes så søtt papir på barneavdelingen på møbel- og interiørgiganten på fire bokstaver. Det må sjekkes ut ved neste bybesøk. Jeg må innom og ha en kurv til gangen min.

    En slik vimpel hadde vært kjempefin å pynte med i dag - for jeg har en sønn som blir 12 år. Min minstemann. Det føles litt - mye - for emn minstemann. Heldigvis ble jeg tante i sommer - så jeg har frodige, myke babykinn å kose med. Vi har allerede sunget "Hurra for deg" og blåst ut kakelys på senga. Når man har bursdag i en ukedag med skole og aktiviteter, blir det ikke mye tid til kos.

    Jeg legger deg til i bloggrollen min jeg ;). Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  7. Å disse var supersøte.

    Hilsen Sol

    SvarSlett
  8. Så fint det blei! En smart idé til juletrepynt =)

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min forresten :D

    SvarSlett
  10. Å jaaaaa - vil vil jo SÅ KLART at desse kjempeskjønne miniane skal vere trøystepremie!! Hipp, hipp hurra!!
    Veldig fine, Guro :-)

    Tatt LITT lang tid å lage dei, tippar eg....

    SvarSlett
  11. De var nussesøte, altså! Og sikkert litt av en jobb...men hva gjør vel det når reslutatet blir så bra!

    Klem:)

    SvarSlett



blogger template by lovebird