onsdag 28. oktober 2009

I dag skin sola på meg!

Eg sit i godstolen min, i kroken som har stoore vindauge på begge sider. Gjennom det sørvendte vindauget skin sola frå en knallblå himmel, medan litt tåke ligg over kjøpesentra i det fjerne, slik at alt eg ser er fiiint! På den forvokste, gamle rosebusken heng dråpar som sølvperler tett i tett mellom nokre få grøne blad og oransje nyper. Kanskje eg må ut i hagen med kameraet snart?

Denne dagen kjennast ut som den blir betre enn gårdagen. Då publiserte eg jo eit heller sutrete innlegg... Men sånn er det faktisk her også, sjølv om eg gjennom blogginga vel å ha fokus på det som er fint og godt og vakkert, så hender det faktisk at kvardagen er grå og trist. Dagen i dag skal imidlertid fyllast av positiv energi! I morgon skal eg tilbake på jobb, i natt har eg sove rimeleg bra, og berre for å toppe det heile så har muraren komt i dag! Hurra! Han skal til å legge fliser på badet, og no vågar eg å tru at vi har bad innan november er over! Det skal bli så ubeskriveleg godt!!
Eg har forresten lært meg å hekle armband! :) Det var vel i helga det, at eg fann fram heklenål, bomullstråd og gulltråd (frå Stoff og stil), hekla litt, fann fram knappar (uff, har eg verkeleg ikkje akkurat sånne som eg vil ha?) og fekk fullført prosjektet. Etterkvart skal eg hekle fleire, for dette var raskt og greit, og ganske fint vart det også!
Lille A har verkeleg kosa seg i knappeeskene mine etter at eg leita dei fram. I går plukka ho ut alle knappane, la dei fint på rekke og rad, små og store og trykknappar i herleg blanding, kikka og lukta på, og putta dei opp i boksen igjen. Kosar du deg no? spurte eg. Ja, eg kosar meg, mamma, svara gullungen. Nokre av knappane kjente ho igjen som sine eigne, for ho har jo vore med med i possementsforretninga mang ein laurdag, og då kjøper vi alltid litt til kvar... Så no har eg lova å snart sy noko ho kan ha hjarteknappane og Kittyknappane på! Sjølv skal eg snart kjøpe diverse knappar til armband, sjølv om det vart ganske tøft med den kontrasten den store brune knappen skapte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



blogger template by lovebird