fredag 23. oktober 2009

Fredagskos...

I dag har eg funne fram heklenål og bomullstråd, og skal prøve meg på armbanda som Karen Klarbæk lærer bort... Dei er skjønne! Klikk på bildet for å komme direkte til instruksjonen, eller gå inn på namnet for å komme til den inspirerande bloggen.

Eg har vore sjuk i dagevis, og har rett og slett ikkje fått til blogginga. Det krever jo litt overskot å blogge, og ikkje minst å produsere noko fint å blogge om.. ;)
Det var då litt av ei trøyst å få beskjed om dette i dag:
Eg vann! EG har vunne dette nyyyydelege sjalet og korta, og det er eg så utruleg glad for!! Kjempestas!! :) Gler meg til å pakke meg inn i det!

Fin i Formen er ein blogg med handarbeid av ulikt slag, og ho har til og med eigen nettbutikk. Strikking, hekling og papir er nokre stikkord... Tuuusen takk!

No ventar gullrekka, potetgull, cola og heklenål...herleg! Satsar på enno finare form i morgon.. ;)

5 kommentarer:

  1. Åh heldige deg som fikk dette hos finiformen! Ikke misunnelig, neeeeeida! Trøstepremien min får være oppdagelsen av din superfine og inspirerende blogg da :)
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  2. Tusind tak fordi du linker.
    Dem der linker, må bruge hvad de vil fra min blog.
    Du har jo selv en skøn blog....
    glæder mig til at tjekke noget ny musik....tak for forslaget.

    God weekend
    KAren

    SvarSlett
  3. Vil berre ynskje deg god betring og ei god helg! :)

    SvarSlett
  4. Åhh, så heldig du var! Grattis!
    Og god bedring Guro -då er vi 2 i sjuke-klubben...
    Eg brukar tida til å ordne med nye varer på bloggen min + at eg har laga give-away! Kanskje du vinne en og???
    E håpa du vil vere med på Give-Awayen min --då får eg litt reklame for sida mi ;-)

    Vi snakkast!

    SvarSlett
  5. Så koselig blogg du har :) Og gratulerer så mye som heldig vinner fra fin i formen :D Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett



blogger template by lovebird