søndag 4. oktober 2009

Herleg helg!

Hipp hurra for Lille A! Vimplane kom på plass i stova, men det var ikkje lett å ta fine bilder, altså... Det må eg prøve på litt til, og eg har ikkje hastverk med å få rydda dei unna heilt enno! Gode mormor har vore på besøk i helga, og det var så kosleg å få høyre om korleis det var då eg vart 4 år, og eg hadde på meg ein rutete kjole i det stoffet som eg no har laga vimpel av! :) Og så fortalte ho litt om korleis ho opplevde det då Lille A kom til verda for 4 år sidan. Den veka var det 20 grader her i byen, mens no er det frost i graset når vi våknar...
P.S. Eg fjerna vimpelbildet, for det ville eg heller bruke i det nye innlegget mitt, som du kan lese over..
Lille A var Bittelille A då ho var fødd, for ho kom litt tidlegare enn venta, og var berre 1200 gram! Det kan ein ikkje tru no, for ho er ikkje akkurat lita lenger! Sjølv syns ho det er litt rart, og blir nesten litt sjenert når vi leitar fram dei minimini kleda og lua, og ser på bilder og sånn.

Det er litt slik når det er bursdag - det er ei god anledning til å mimre og snakke om Lille A si historie så langt. Og kvar dag bygg vi vidare på den historia, og det må vere ein god grunn til å bruke kvar dag så godt som ein kan!

Desse deilige muffinsane smakar av banan, blåbær og vaniljeyoghurt, og er pynta med rosa glasur, sølvkuler og søte hjarte. Lille A har vore med å pynta, og det er kjekt!
Serviettane valgte eg... Eg fall for desse, altså! Skikkeleg prinsesse Snøkvit, men utan å vere så innmari rosa og dillete.
Her er Tuppen og Lillemor, som er jamngamle, gode venninner, som kosar seg i bursdag! Lille A i julekjolen frå Noa Noa, og venninna i heimesydd kjole i stoff frå S&S. Flinke mammaen!

4 kommentarer:

  1. Så bra med tekstiler som har en historie, jeg bruker også masse slike i min produksjon :-D Vimplene dine er kjempefine og inspirerende! Og jentene var råsøte.

    SvarSlett
  2. åå..de serviettene var superfine!! :-)

    SvarSlett
  3. Hei! Så fin blogg du har!:) Her skal jeg titte innom igjen. Fant deg gjennom Kaspara sin "reklame":)

    Lurte på en ting, de Snehvit-serviettene. Hvor fikk du tak i de? De var nydelige.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Takk for tips! De het Stewo ja. Liten google-runde:) http://www.craft-supplies-wimmel.co.uk/en/stewo_ag/s4426a__20_servietten___33_x_33_cm.html

    Tror jeg må få noen til å gå innom å kjøpe for meg. De var så søte. Og jeg har kakepynt som er Snehvit og de syv dvergene...:) Hehe. Da kan vi ha bursdagstema.

    SvarSlett



blogger template by lovebird