mandag 9. november 2009

Unika papirdukker

Ein rask tur innom Fretex Unika i forrige veke resulterte i ein blank plastpose med papirdukker! Eg har verkeleg ikkje greie på papirdukker, og kan difor ikkje seie noko om kor gamle eller originale dei er, men eg likte dei! Det var noko med fargane, dukkene og kleda som appellerte til meg, og eg bestemte meg raskt for at desse skulle bli pynt, og ikkje leiketøy for 4-åringen.Settet består av to damer og ein herre, og damene har både undertøy og overdådige selskapskjolar. Åå, så mange detaljar det er!
Endeleg fekk eg gjort noko med den korketavla eg har hatt liggande, og endeleg fekk eg gjort noko med veggen på lilledo.. ;) Vi har jo vore utan bad i over to månader no, på grunn av ein vasslekkasje, og nesten ferdige, nyoppussa lilledo har fungert som bad. Fondveggen er malt i fargen Drøm, og har leeengta etter noko pynt på seg. Korketavla er trekt i eit lyst beige Tildastoff, og papirdukkene er festa med knappenåler, som ikkje går gjennom papiret.
Det er noko veldig trist over uttrykket til den blonde jenta, og det er nok difor ho har eit lommetørkle i handa.. Det er morsomt å tenke ut historier! Eg skal kose meg med dette bildet, og så kan Lille A få seg ein annan variant ved eit seinare høve..

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle smukke påklædningsdukker, du har fundet dig. Jeg har lige fået øjnene op for din fine blog, og glæder mig til at følge den.

    Kærligst
    Trine

    SvarSlett
  2. Å, de var nydelige. Husker at mamma pleide å tegne papirdukker til meg da jeg var liten, stor stas!
    Jeg ville rammet inn de fine papirdukkene der, de er jo skjøre, små skatter : )

    SvarSlett
  3. Hej

    Tak for din søde kommentar om fugleblusen på min blog i dag.

    Og hvor er de fine - dine pklædningsdukker. Bliver helt nostalgisk, når jeg ser dem :-)

    Hilsen Helle

    SvarSlett
  4. Hej! Pappersdockorna är ju helt fantastiska, tänk att få hitta sådant fynd. Tänk vilken historia. /petra.h

    SvarSlett
  5. Nå kom mange gode minner opp..Jeg lekte mye med papirdukker da jeg var liten, husker at vi som regel laget våre egne og lekte med de i timesvis. Jeg har bare gutter, dermed får jeg håpe på at de får jenter selv (om lang tid)som farmor kan leke papirdukker sammen med :) Så gøy
    Kjersti

    SvarSlett



blogger template by lovebird