tirsdag 10. november 2009

Ein annaleis blomsterbukett

Etter fullført kurs i pedagogisk ledelse, har eg berre lyst til ein ting... Slik som vi gjorde det til slutt i dag, så vil eg dele ut ein blomsterbukett! Denne buketten er til deg som les bloggen min, og til deg som legg att kommentarar til meg. Blomane skal du ta i mot med opne armar, og eg forventar ikkje nokon høfleg gest tilbake. ;)

*Eg set verkeleg pris på alle dei gode tilbakemeldingane du gir meg!
*Det er så godt å vere i bloggverda saman med deg!
*Eg kjenner meg inkludert i eit stort fellesskap, og du bidrar til det gjennom å gi av deg sjølv, slik at vi blir betre kjent, og gjennom å anerkjenne meg og mitt, slik at eg føler meg verdsatt!
*Rundt om i bloggane føler eg at alle vil kvarandre vel, og det er så mange som er flinke til å løfte kvarandre opp og fram, og eg er så glad for at dette er normen! Det er slik vi gjer kvarandre gode!
*Når eg synk ned i godstolen om kvelden gler eg meg til å finne fram bloggen min, for det er så kjekt å sjå kva som har skjedd der, og det er så kjekt å oppdatere seg på nye og gamle kjente bloggar!
*Takk for at du inspirerer meg!
*Takk for at du engasjerer meg!
*Takk for at du sprer din entusiasme og eit smittande godt humør!

Mennesker
får det bedre af
at blive set,
hørt og forstået
=anerkendt
www.kempler.dk

Mi utfordring til deg no er: Gå ut i verda, kvardagen og blogglandia, og del ut blomar til alle som fortener det!
Anerkjennelse er livsviktig og utruleg godt! Det er det som gir meining og arbeidsglede, det gir styrke og mot, og det sender varme solstrålar langt inn i sjela på den som får det...

Hmm...eg har fått mykje å tenke på! Eg skal jobbe med meg sjølv for å bli flinkare på dette og mykje meir, og eg er kjempeinspirert til å gå på jobb og utfordre meg sjølv i morgon. Kempler-instituttet har mykje spennande kompetanse for alle som jobbar med menneske!

4 kommentarer:

  1. Gode, gode ord om å gi:-)
    Veit du kven som sa "Det er ved å gi at ein får"?
    Det er så sant så sant.
    Eg er så stolt av deg som lagar så fin blogg, og aller aller mest fordi du er slik ei god mamme for Lille A- skatten:-) God natt! mams

    SvarSlett
  2. Så flotte ord du skriver. Hyggelig å lese slik et flott innlegg, jeg tror jeg stod opp med litt feil fot i dag, men det er jo bare å prøve å endre det i løpet av dagen. Og slik innlegg er med på å få opp humøret mitt. Du har en veldig fin blogg og det er alltid hyggelig å komme inn til deg. Håper dagen din blir bra. Klem fra Turid

    SvarSlett
  3. Det var ein verkeleg herleg blomsterbukett! :)

    SvarSlett



blogger template by lovebird