søndag 8. november 2009

På kongletur

I det nyyydelege solskinnet vi har hatt her i dag, så var skogen utruleg fristande! Med far liggande halvpjusk på farsdagen gjekk eg og Lille A aleine på tur, og vi kosa oss! Vi har det rett og slett såå fint saman altså, og det er vanskeleg for meg å forstå at andre mødre og småjenter sikkert har det på samme måte.. Eg føler at det vi har er heilt unikt, nemlig! Hihi...

Vi rusla i alle fall sakte oppover mot næraste vatn, og eg fann mange fine kongler på vegen. Dei kan eg for eksempel bruke til å pynte gåver og slikt med. ;) Og vi fann andre kjekke ting også, som ein tøykanin, masse is på vatnet, to ender og ein sko... -og Lille A er like entusiastisk uansett kva det er vi finn. Litt som Askeladden, eigentleg!

7 kommentarer:

  1. Så koseleg! :) Eg må snart pelle meg avgarde på leit etter kogler!

    SvarSlett
  2. Så koselig søndagstur!
    Tusen takk for alle de gode og varme ordene du legger igjen inne hos meg Guro :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Vakre bilder! Og for en perle av en blogg, utrolig mye fin tekst og fine bilder- og idèer. Ha en flott kveld! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  4. Så herlig med tur i skogen! Jeg har tenkt lenge å få tak i lerkekongler, men i dag gikk turen til stranden - lite med kongler der..
    Jeg har bare sønner, og aner ikke noe om mor/datter forhold :) hi,hi
    God søndagskveld til deg!
    Kjersti

    SvarSlett
  5. Hej

    Har lige fundet din inspirerende og fine blog. Vil helt sikkert komme tilbage og surfe rundt i dine gamle indlæg ved lejlighed, for indtil nu har det lille kik været så fornøjeligt.

    Har tilmeldt mig som fast læser, så jeg fremover kan følge dine kreative udfoldelser. Kan se, vi deler lidenskaben for mange af de samme ting og for den kreative syslen.

    Du er velkommen til at kikke forbi min forholdsvis nye blog, hvor du kan se billeder af min indretning med vintage tapet, mine forskellige syslerier, samt mit børnetøjsdesign :-)

    Hilsen Helle

    SvarSlett
  6. Hei! Ser Den Gode Feen skriver at bildene hennes er for store for din pc. Har du forsøkt å endre skjerminnstillingene dine?

    SvarSlett



blogger template by lovebird