søndag 22. november 2009

Kræsja kamera og ein fin konkurranse

Photo by www.boxdelux.dk

Søte Rakel i Danmark har den nydelege bloggen Fruens syslerier, der ho akkurat no har ein give-away. Du kan vinne kjempefine ting av Rie Elise Larsen, frå nettbutikken Box de lux. (Eg er ellers ikkje tilhenger av reklame, men dette kan eg stå inne for, trur eg!)

Photo by www.fruenssyslerier.blogspot.com

Bloggen hennar strøymer over av inspirasjon både når det kjem til handarbeid og interiør, og mykje anna rart også! Ho har komt som ei kule i bloggverda, og det fortener ho verkeleg...

Photo by www.boxdelux.dk

Eg har vore bortreist i helga, og har ikkje gjort noko for å bli den nye stjerna i denne verda..hihi! Derimot har mannen vore ute i alvorleg regnvèr med det flotte kameraet vårt, og sjølv om det låg godt nedpakka i kameraveska døydde det altså i løpet av turen. Det er trist. Og eg håpar verkeleg forsikringa dekker det! Men no vil det altså ikkje bli fullt så fine bilder på bloggen framover, i alle fall ikkje dersom eg har tatt dei sjølv. Men det fins maaange flotte bilder som andre har tatt, så noko skal eg finne! ;)

Photo by www.boxdelux.dk

6 kommentarer:

  1. Flott konkurranse.

    Huff, håper dere får ordnet nytt kamera, blir ofte "tomt" uten :D

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Takk for tips om inspirerende blogger :)
    Kjipt med ødelagt kamera. Mitt "døde" for ikke lenge siden , så da må jeg ønske meg nytt til jul.
    Ha en fin dag!
    Kjersti

    SvarSlett
  3. Jeg elsker de farver.. tak for kigget :-)

    SvarSlett
  4. Synd med din kamera, hoppas att det ordnar sig!
    Men dessa bilder är också som godis för ögonen!

    SvarSlett
  5. Hej Guro..
    Hvor er det et sødt indlæg du har skrevet.. Jeg er rigtigt glad for dine fine ord... :)
    Din egen blog er også dejligt inspirerende med flotte billeder...
    kh Rakel

    SvarSlett
  6. Takk for tipset - har sjekket det ut, fantastisk blogg! Men du har nå en flott blogg du og:-) Første gang jeg er inne hos deg og kikker, men kommer nok igjen.

    Leit med kameraet ditt...

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett



blogger template by lovebird