mandag 24. oktober 2011

Lavendel + ull = gull

Det er haust og det er strikketid. Ullgenserane, ullbuksene, bodyar, trøyer og strømpebukser, strømper, luer og vottar...Ja, her i huset har vi i alle fall ull i veldig mange ulike variantar, og ganske mykje av denne ulla er freistande for ein aukande møllbestand. Så då er det berre å kjempe imot!

Eg har tenkt å lage lavendelposar sjølv, men måtte ein tur innom Etsy for å finne litt inspirasjon. :) Kanskje vil du også ha nokre gode idèar? Eller kanskje du rett og slett har lyst å shoppe litt? Etsy er uansett tingen!

 - Puter med heklebrikker på finn du hos Namolio
 - Kaninen finn du hos Pouch
 - Ugla finn du hos Ink me up
 - Klassiske lavendelposar finn du hos Gardenmis

Ha ein varm og god kveld!

5 kommentarer:

  1. ja, høst er ull og strikketid. Lavendelposene var supersøte og inspirerende. Ha en feiende flott uke!
    LenaE

    SvarSlett
  2. å, der minna du meg på at eg har ein haug med lavendelposar som eg har sydd, men som berre ventar på å bli fylt... lurer på kva kasse dei er i? ;-)

    Takk for koseleg kommentar inne hos meg :-) Andreas og Nora synst det var veldig kjekt med besøk i haustferien! og vi andre og :-)

    Stolane har vel høyrt til på kjøkkenet her, og matchar jo heilt perfekt til det raude over kjøkkenbenken ;-) Skal seie frå om eg ser nokre sånne ein plass, kan jo plutseleg snuble over noko :-)

    Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  3. Jeg har dilla på esty og ebay om dagen. Farlig lett å shoppe der. Etsy er bare glimmers å hente inspirasjon fra også! Ikke minst!!

    Tida strekker ikke helt til som jeg ønsker om dagen. Har et ullstrikke prosjekt liggende, som liksom bare ligger der nå. Flott kanui-trå og jeg drømmer om å få sy og strikke...

    Tenker på alle prosjektene jeg kunne ha gjort når jeg da sitter på et 3 timers langt FAU møte... men det må til det også ;)

    klem til deg

    SvarSlett
  4. Så herleg inspirasjon! Den kanin-lavendelposen var berre heilt super!

    Tusen takk for hyggeleg kommentar inne hos meg, forresten! Huset vårt er på Stette, ikkje langt unna skulen. Så du veit heilt sikkert kvar det er! :)

    Og gratulerer så masse med flott reportasje i avisa! Så stas! Kjempeflott heim de har! Og så har du så koseleg blogg. Det skulle berre mangle at den havna i avisa. :)

    SvarSlett
  5. Var akkurat inne på nettet og kikket inn i hjemmet ditt nå. Jeg er helt bergtatt og forelsket. Sååå utrolig trivelig dere har det!

    Fin fin hælg te dæ! :) Siw

    SvarSlett



blogger template by lovebird