torsdag 13. oktober 2011

Det er lov å vere stolt!

Eg har så mykje å vere stolt over! Og eg er verkeleg stolt over mange ting også! Sjølvsagt kan eg skjemme meg og gremme meg og rødme og bli skikkeleg flau over ting eg presterer eller ikkje presterer å få til... Men akkurat no kjenner eg at eg er stolt!

Familien min er det eg er aller mest stolt over. Den fine, vesle familien min og den store, gode familien min. Så stolt er eg at eg meir enn gjerne heng opp bilder av barna mine rundt i huset. Og gjerne bilder dei har laga også, for det er jo verkeleg flotte kunstverk! :) Den nye bildeveggen min i stova er eg også stolt over. Endeleg fekk eg gjort det! Det var jo berre å slå inn nokre spiker og få opp desse bilda! Har du prøvd å lage bildevegg? Kanskje gjorde du som eg; pusla og flytta på alle bilda på stovegolvet leeeenge, før du endeleg fann ein god måte å henge dei opp på. Eg valgte til slutt å bygge opp bilda rundt ei rett linje i midten, på ein måte... Så no håpar eg det skal vere enkelt å legge til fleire bilder når eg vil det. ;) Ja, så er eg forresten litt stolt over at eg plutseleg malte to strøk på denne stoveveggen. Den var eigentleg kvit, men då eg flytta på to store bilder var malinga blitt heilt gul under. Hjelp! Så då stakk eg innom malebutikken i hui og hast, plukka ut ein gråfarge (Zen Hage - litt for lys, trur eg..) og fekk malt to strøk på eit halv døgn. Joda, eg slår til og er effektiv når det trengs! :)
Lillebror har oppdaga gleden ved pannekaker med blåbær, og er stolt over å kunne spise sjølv! Men ikkje på langt nær så stolt som eg er! Min vidunderlege, vesle gut - tenk han fyller snart eit år!

Men kva meir vil eg vise fram i dag? Eg kunne jo nevnt både jobben min, vennane mine, den halvstrikka genseren eller den gode kikertsalaten som ting eg er stolt av, men eg gjer det ikkje. I staden vil eg trekke fram søstra mi. Den flinke, skjønne, snille, gode, omtenksomme, vakre og uttrykksfulle lisjesystra mi. Ho har vore ein del i media på Sunnmøre i det siste, og det er ikkje utan grunn. To nyydelege konsertar har ho hatt no, og vi ventar og gler oss til musikken er å få kjøpt i platebutikken!! Ho fulgte draumen sin og er superdyktig jazzsongarinne. Du kan sjå heile intervjuet på Nrk her, eller lytte meir til musikken hennar her. Eg er så glad i deg, Gine!
Bilda har eg lånt her og her.

No skal eg vere heime aleine i mange timar framover. Det er spennande og rart, men også godt. Eg har faktisk ikkje vore heime aleine på snart eit år! Janome, no kjem eg snart! ;)

Takk for alle gode tilbakemeldingar på bloggen min! 
Du gjer meg stolt og audmjuk og glad!

14 kommentarer:

  1. Så fin bildevegg du har fått laga...og bildene fra gangen din var også veldig fine!
    Kos deg med alenetida di :-)

    SvarSlett
  2. Kos deg med symaskina! Du har mykje å vere stolt over - no òg ein finfin bildevegg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint innlegg! Det er så lurt å fokusere inderlig på hva man har og være glad for innimellom!

    SvarSlett
  4. Lots of LOVE from switzerland...

    Jacqueline ♡

    http://jacquelineswhitehome.blogspot.com

    SvarSlett
  5. for et fantastisk flott , ekte, herlig, hjertelig og positivt innlegg!
    tror det gjenspeiler deg helt på en prikk, du er FLOTT!!

    takk for at du sprer om deg med glede, på en torsdag..og du, kos deg med alenetida di da!!

    KLEM!!

    SvarSlett
  6. Kan godt skjønne at du er stolt, og så stolt av søstra di. Nå ble jeg nyskjerrig og må inn på youtube å høre.
    Nydelig bildevegg også, og ja barnas kunstverk må så absolutt opp på veggen.
    Nydelig bilde av lillemann også. Så søt :-)
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  7. Du har så rett. Det er lov å være stolt.
    Kos deg m symaskinen, det er rekreasjon.

    SvarSlett
  8. Kjempefin bildevegg - skikkelig koselig. Skulle ønske jeg hadde ei søster......
    Fin kveld til deg :-)

    SvarSlett
  9. Så koselig bildevegg:) Og huset ditt så jo prikkfritt, rent og pent ut! Er det en Hjem-reportasje på gang kanskje...? ;) Den tapeten i gangen din var knallfin!

    Klem, Janne

    PS: Si fra om du fremdeles er interessert i det sengetøyet, har holdt det av til deg, nemlig;) Men skjønner du har hatt hektiske dager!

    SvarSlett
  10. Jeg blir så inspirert av bloggen din, Guro! :-D

    SvarSlett
  11. Åh, Fine-Gine! :)

    Og resten av familien. Dere er så fine alle sammen. Stolt skal man være. :)

    Klem!

    SvarSlett
  12. er stolt av deg, Guro, og Gine - stolt, men mest glad, fordi de begge to evnar å dele av gåvene de har fått. Takk og pris og Gud skje lov, seier no eg, mamsen:-)
    Helsar til alle dine blogg-venninner og ønsker god helg!

    SvarSlett
  13. God helg til deg!! Søt lillebror og flink søster!!

    SvarSlett
  14. Fin fint! Lekkert blir det hjemme hos dere nå:) Fine A og A!!

    SvarSlett



blogger template by lovebird