søndag 23. oktober 2011

Har du leita i skuffene?

Dette er dagen då det i mange norske heimar blir leita i skuffer, krukker og jakkelommer etter småpengar og store setlar. Dette er dagen då vi gir så det svir. Dette er dagen då alle ventar på at nokon skal ringe på dørklokka. Dette er dagen vi har ein felles plan, eit felles mål og eit felles hjarte.

Eg skal snart skru på tven, finne fram tekoppen og strikketøyet og sjå korleis det har gått. Vi ryddar for livet! Norsk Folkehjelp skal få rydde miner og bomber i massevis! Støtt tv-aksjonen her!

Skuffene mine er forresten godt og fint merka. :) Eg har brukt papir frå Rie Elise Larsen, washitape og ein gammal Dymo frå loppis. Likande tape kan du for eksempel få tak i her eller her.

Oi, eg holdt på å gløyme ein ting. Men det er ikkje så viktig, altså. Det er berre det at eg har skifta header på bloggen, slik at det blir litt lunare og varmare her no når vi er inne i den mørke tida. Så får kvitveisen vente til våren igjen.. ;) Håpar du likar deg her!

Ønskar deg ein fin kveld og ei god veke!

4 kommentarer:

  1. Så flott skuffene dine var merka! :) Kjempe herlig!:)

    SvarSlett
  2. Ja, tv-aksjonen støttes her også. :)

    Fint om deg og ditt hus i Adressa på fredag. Likte reportasjen godt!!! :)

    Hilsen Solrosa

    SvarSlett
  3. Jeg liker meg absolutt her og vi gir så det monner her på Frøya også:)

    SvarSlett
  4. Rie Elise Larsen papir er så fine! Har lurt lenge på hvor man får kjøpt det. Er det noen nettsider som selger de for eks?

    SvarSlett



blogger template by lovebird