onsdag 22. september 2010

Nyt detaljane...

Åå, så godt det er å tusle rundt i hagen med kamera på slep, på jakt etter det vakre!
Hagen er full av vakre små detaljar på denne tida, sjølv om vi lett overser det, 
og fort berre ser regn og grått og brune blad på bakken... 
Eg kjem med ei lita oppfordring! 
Ta med deg augene dine ut i lufta, sjå deg rundt, finn detaljar og nyyyt dei! 
-og ta gjerne med kamera, slik at det er lettare å bruke litt meir tid på kvar lille ting! :)

Eg kjem med eit knippe foto frå min hage i dag. 
Hausten er her for fullt, det er fire grader når vi står opp om morgonane,
ullundertøyet er på i barnehagen,
tøflane brukast flittig inne, 
og den nye tefavoritten heiter Rooibos Chili....mmmm!
Skal tru om den grøne solsikkeknoppen nokon gong får nok sol og varme til å sprette ut..?
Takk for mange koselege helsingar på innlegga mine, forresten!
Eg er kikkar innom til kvar og ein av dykk! :)

Ønskar alle ein fortreffeleg dag!

7 kommentarer:

  1. Nydelige og stemningsfulle bilder :)

    SvarSlett
  2. Du er ualminneleg dyktig til å ta bilder, Guro! Og til å presentere dei!
    Vil lære!!!
    mams

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder!! Deilig med høst å kos, både inne og ute!
    Så nydlige invitasjoner under her....... inspirerende!!

    klem

    SvarSlett
  4. Oppfordinga di er jeg daglig med på:)

    Spesielt nydelig de bildene av dråper på bladene:) Trengte du å bruke stativ på denne rundturen i hagen med macrolinsa di?

    SvarSlett
  5. Det var kjempefine bilder, det! Nydelig med de små undeverkene som fortsatt finnes i naturen, selv om den er på hell...Klem, klem.

    SvarSlett
  6. ..du er flink til å se og fange det vakre i alt..!

    SvarSlett



blogger template by lovebird