tirsdag 14. september 2010

Eg slepp lyset inn

Det er litt tungt å komme igang med blogginga igjen, kjenner eg.
Har vore borte frå bloggen i det siste, og har hatt hovudet og hjartet fullt av andre ting.
Men no trur eg at eg er på veg tilbake. :) Ikkje at eg har slutta å tenke på alt det triste og vonde, 
men eg kjenner at eg kan tenke på andre ting også. Og eg likar hausten.

Eg vil vere til stades her og no,
legge merke til det som er godt,
ha augene opne for det som er vakkert.

Har sydd to nye skjørt som no ligg ute på Epla.
Dei er begge i str. 4-6 år, og er på ein måte litt haustlege i fargane.
Ellers er den turkise sofakroken ved sørvinduet fyllt av herleg sol om dagen. Ericaen har ein nyydeleg farge, og lyset gjer allting gyldent. Vanskeleg å fange i kameraet, men bilda får oss til å hugse det likevel. :)
Eg har lengta ekstremt etter å nyte sola ute desse dagane, og kjenner nesten at det er litt lettare å vere til no når det regnar. Då er det liksom litt meir "lov" å kose seg inne med godt samvit, og utealternativet er ikkje like freistande. No skal eg finne god lunsj og kanskje lage meg ein kakao? Og etterpå ventar symaskina... Deilig!

Ønskar deg ein fin dag!

8 kommentarer:

  1. Godt å se du er tilbake, man savner innleggene dine :)

    Det skjørtet jeg kjøpte til Emilie likte hun kjempe godt, men det ble litt for vidt til henne.

    Fikk lyst på det første du viser her i voksenstørrelse:)

    Du må komme på lunsj en dag.

    SvarSlett
  2. Hei Guro,
    godt at du begynner å kjenne at du kan se litt framover og kjenne deg litt lysere til sinns, selv om sorgen fortsatt ikke har sluppet taket helt.

    Søte skjørt du har laget!
    Kose deg med kakao, høstvær og symaskin:)

    SvarSlett
  3. Du har vært savnet! Godt å høre at sorgen slipper litt taket, selv om den fremdeles er tung å bære! Det setter livet i perspektiv, og får oss til å tenke gjennom hva som virkelig betyr noe! Så takk for du deler dette, og takk for at du minner meg på det som er ALLER viktigst!

    Vh, Ingvild

    SvarSlett
  4. Så søte de var!
    Flinkingen :)

    Godt å ha litt "bloggfri" også, det har jeg i stor grad hatt i sommer, og synes i grunn det har vært helt greit!

    Synes man skal blogge når man føler for det :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei. Jeg kjenner deg ikke, men blir likevel berørt av måten du skriver på. Du er så flink til å sette ord på både sorg og det man kan glede seg over! Håper livet blir litt lysere fremover både for deg og de rundt deg.

    SvarSlett
  6. Hei Guro!
    Jeg blir så glad hver gang det dukker opp et nytt innlegg fra Ein Gul Knapp på bloglovin' min. Måten du skriver på, alt det du lager og bildene du tar fyller meg liksom med en blanding av ro og inspirasjon! :D Så bra at det går bedre. Varme tanker sørfra :)

    SvarSlett
  7. Velkommen tilbake!! Du har så fine innlegg, savnet deg :)
    Bra å kunne slippe taket litt, nyte sola og gleden.
    Ønsker deg og dine en fantastisk flott høst!!

    Sofaen din er helt herlig!!!

    klem klem

    SvarSlett
  8. Sender deg en god klem. Sorg er vondt å bære i hjertet. Livet kan være urettferdig og man vet aldri hva man skal få prøvd seg på. Man må ta en dag om gangen, og være flink å sette pris på nuet og de små stundene!

    Klem fra meg

    SvarSlett



blogger template by lovebird