fredag 11. september 2009

Over 500 hyggelege gjestar så langt!

Jippi! Det er nesten så eg bør ha ein giveaway...men syns det er litt tidlig. ;) Eg får vel vente til eg har bikka tusen besøkande, og håpe at det ikkje blir så lenge til..

Huset vårt er framleis i kaos, og eg har ikkje tid eller overskot til å produsere så mykje om dagen. Men eg lovar å komme sterkare tilbake! Enn så lenge så kan eg jo vise fram den første genseren eg har strikka, og som Lille A har brukt nokre sesongar no. Men i år har den blitt for liten! Uff, uff...heldigvis har ho ei mormor som vil strikke, og eg gleeer meg til å sjå kva det blir!

I morgon må vi ut å leite etter nytt kjøkkengolv, og kanskje nokre nye fliser til badet. Det skal nemleg bli enno eit hakk finare enn det var før den ufrivillige oppussinga!

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig kommentar!

    Jeg legger opp 36 masker og strikker 2 rette og 2 vrange. Bruker 100% bommullsgarn fra sparkjøp, det skal strikkes på pinner nr. 3,5-4. Strikkefastheten er 23 m = 10 cm.

    Mvh Pink lady

    SvarSlett



blogger template by lovebird