mandag 21. september 2009

Eg er ikkje særleg firkanta...


...men desse småveskene vart ikkje så ille? :)

Eg fann eit eksemplar på bloggen til Saltaste bönan, og ho hadde lagt link til denne oppskrifta her! Takk! Ikkje berre var det ei enkel oppskrift, men den var jo så utruleg tiltalande og fin også! Eg måtte i alle fall berre grave fram symaskina frå rotet mitt, klatre over nokre baderomsskap for å finne stoff og finne meg ein plass ved kjøkkenbordet i stova. ;)

Stoffet er ein gammal rest eg fekk av ein tidligare kollega, mens innsida er heilt enkelt, grønt bomullsstoff frå Stoff&stil.
Kva som skal vere oppi denne pungen er framleis uvisst, men det kan for eksempel vere måleband og sysaker, eller kanskje småplukk som ellers sleng fritt i ei eller anna litt større veske...?
Dette nederste eksemplaret var første forsøket, og då las eg visst ikkje oppskrifta nøye nok, så glidelåsen kom liksom på tvers! Haha! Typisk! -og eg vil jo ikkje rekke opp noko, men Lille A tar heilt sikkert imot den med glede uansett! Ho har ei uendeleg mengde med småstein på rommet sitt (og overalt ellers også), som ho smuglar med seg inn etter ein dag i Steinerbarnehagen sin. ;) Dei kan ho jo no heilt lovleg få samle i ein eigen pung!
Stoffet på denne er forresten frå S&S.

4 kommentarer:

  1. Jättefina väskor! Själv brukar jag alltid ha en liten väska med tråd, knappar och virknålar med mig - det är så praktiskt att kunna göra något när man sitter på båten eller tåget ;-)

    Tack för dina söta rader hos mig - det gjorde mig glad att du tycker om mina dockor. Och det är underbart att lära sig något nytt - så lucka till med en dockmakerikurs på din dotters dagis, det blir säkert fint och inspirerande!

    Kram norrut,

    Juliane

    SvarSlett
  2. Eg ønsker meg ei slik ei eingong! Du ER så flink!!!

    SvarSlett
  3. Vad fin den blev! Jag hittade mönstret via Skaparstigen. Den är är både lätt och så är det kul för den ser så proffsig ut! Perfekt som ge-bort-present också.
    Vilken fin sida du har - lägger till dig med!

    SvarSlett
  4. Oi de var fine!!! likte spes godt den forste! med grønt stoff inni...
    Lindus

    SvarSlett



blogger template by lovebird