fredag 10. juni 2011

Latmannsliv...?

For ein deilig fredagsettermiddag! Sola har gjort verandaen til ein supervarm plass å vere, 
selskapet har vore kjempekoseleg og maten fortreffeleg! 
Og no er fredagspizzaen fortært og favorittdetektimen ventar... :) 
Dagens muffinsoppskrift fann eg hos Pickles
og dei er rett og slett kalla Latmannsskolebrød. Så enkelt og så godt!! 
Her er den servert i ein av favorittkoppane mine, som eg ønskar meg fleire av. Nydelege!
Den knallrosa melaminkoppen frå Søstrene Grene er populær hos Storesøster, 
og den matchande servietten frå same staden er jo også sommarleg og frisk! 
Sola kjem inn stovevindua til seint, seint på kvelden, og det er så lyst og godt her! 
Lupinane plukka eg på dagens lille trilletur, og den lyseblå muggen frå Ikea passa perfekt. 

Eg er ingen interiørbloggar, men kunne ikkje dy meg i kveld. 
No skal kvelden nytast med kjekke mannen!
Ønskar deg ei fortreffeleg helg!

6 kommentarer:

  1. Hei!
    Nydelige bilder :)
    Jeg har akkurat oppdaget den herlige butikken :) Og har en give away med gevinst derfra på gang ;)

    Koselig blogg :)
    God pinse!
    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Du egner deg veldig godt som interiørblogger. Så utrolig søt den koppen er=) Hvor har du kjøpt den? Vet du, jeg synes du skal få ha så mye løvetann du vil i hagen din. For jeg synes at hagen til andre, er hagen til andre og den må de få gjøre akkurat som de vil med. Vi har forresten masse vi og=) Vises bare ikke så godt på bilder.. Håper dere får ei fin helg=) Jeg venter på flere interiørinlegg=)God klem

    SvarSlett
  3. ser ut som dere er godt i gang med ei fortreffelig helg!
    jeg har også store planer om å endelig få slappe av pittelitt..og kanskje sove lenger enn til halv 7..?

    håper og på godvær, for her er det fullt opp med snekkering for alle mann ;)

    SvarSlett
  4. Fina bilder! Så sött med lilla kakan i koppen. :)

    SvarSlett
  5. Hm! Dette må prøvast! Takk for tipset.

    Superkoselege foto, forresten...

    Ynskjer deg ein god andre pinsedag!

    SvarSlett
  6. Utrolig fin blogg du har! :)
    Hvor er den koppen fra? Så søøøt!

    SvarSlett



blogger template by lovebird