søndag 5. juni 2011

Glimt frå Paris

Eg er heime igjen etter kjempefine dagar i Paris og gode dagar på Sunnmøre. For ein luksus det er å dra på tur! Eg elskar verkeleg å vere på veg. Dra med meg bagasjen og dei eg er glad i, inn i ein bil, eit tog, ein t-bane eller eit fly. Vere på farten. Kikke på menneska rundt meg, smile til dei og fryde meg over smil i retur. Lurer på kor alle skal? Lurer på kor dei kjem frå? Lurer på korleis dei har det? Om eg har tid og ro syns eg det er moro å lage meg forklaringar på ulike ting. Sjølvsagt blandar eg inn fordommar i bøtter og spann, men også litt humor eller tragedie, kjærleik eller sinne... Joda, fantasien er i orden. :)

Vi hadde altså tre nydelege dagar med kultur, romantikk og opplevingar i sjølvaste Paris. Og ei av dei beste stundene for meg var faktisk ein tidleg morgon i stille gater. Kvelden før var vi i bryllup på fasjonable Ritz, men med baby på tur vart det ikkje store utskeielsane for meg. Det var difor heilt greit å komme seg ut av hotellrommet kl. 8 morgonen etter, trille tur med morgonsola i augene bort til ein cafè, og gå derfrå og inn på plassen framfor Louvre med ein kaffe i handa. Der var sanden heilt kvit, bygningane store og overveldande flotte og detaljane uendeleg mange. Kineserane stressa, uteliggarane gjorde morgonstellet, dei spreke var på joggetur og vannspreiarane vatna gras, blomster og trær. Eg sette meg på ein benk og kikka på alt, medan Lillebror tok ein liten morgondupp i vogna. Etter at vannspreiaren bak meg forveksla meg med ei anna busk, spratt eg raskt opp og rusla inn i parken. Der var det vakkert! :) Og snart kom også den kjekke mannen min ruslande, og vi kunne finne ein frukostcafè.
Eigentleg burde eg investere i eit kompaktkamera. Det er synd at kamerautstyret skal fylle ein heil sekk, vege utallige kilo og kreve meir kunnskap enn eg har erverva meg til dags dato. Løysinga på denne vesle morgonturen vart difor eit halvdårleg mobilkamera, som ved hjelp av Picnic har blitt til litt kule bilder. 
Kanskje mannen har fleire fine bilder eg kan få, og på den måten vise meir av Paris i eit seinare innlegg..

Tusen takk i massevis for flotte tips! Eg må berre innrømme at tida gjekk frykteleg fort og strakk ikkje til til alt det eg hadde lyst å gjere. Men vi fekk sett masse likevel og kosa oss! Herleg! :)

Hugs forresten at eg trekker blogglotteriet mitt i morgon! :)

7 kommentarer:

  1. Heldiggrisane!!

    Paris står høgt på lista mi! Men skal ikkje klage. Har no nylig våre i Roma da... Deilig med slike tura!

    Kjekt å "sjå dej" igjen her inne!

    Klem

    SvarSlett
  2. Alltid kjekt å vere på reise! Gledar meg til eg og JH skal dit i september! Kanskje vi kan få litt tips til den turen og ;-)

    SvarSlett
  3. Åhh, for et koselig innlegg, Guro=) Høres ut som dere hadde en fantastisk tur, og bildene dine er superkule=) Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  4. Hei Guro
    godt å høre at dere hadde det fint i Paris! :)

    ser gjerne flere bilder
    og picnic skal jeg sjekke ut :)

    svingte innom eplabutikken din, men fant ikke de fine klokkene. er det solgt, kanskje?

    god ukestart til deg
    beste hilsner
    fra Åpent hus

    SvarSlett
  5. Så deilig din Paris-morgenstund hørtes ut. En drøm rett og slett. :)

    SvarSlett
  6. Dette gir meg herlige Paris-minner. Var der i mai i fjord. Plassen foran Louvre er jo helskjønn. Ha en fin dag og takk for titten!

    SvarSlett
  7. aaah..så herlig å se glimt fra Paris!
    vi storkosa oss da vi var der, og jo mere vi snakker om turen og byen, jo bedre liker vi den..fantastisk!

    SvarSlett



blogger template by lovebird