mandag 9. januar 2012

Lille Lea

Det er på tide å introdusere ein liten venn som flytta inn til oss i jula... Ho heiter Lea, og eg presenterer meg sjølv som mormora, for her er det nære band, må du vite! ;) Denne hausten gjekk eg på dukkesykurs, og resultatet vart denne mjuke, varme, gode dukka, som eg skulle selge på barnehagens julemarknad. Eg gjekk med hjartet i halsen og augene på stilk i nokre timar, heilt til eg bestemte meg for at henne måtte eg kjøpe sjølv! :) Åh, så glad eg vart!
Til jul pakka eg henne fint inn, og eg fann til og med nokre knallfine, bittesmå babyklær frå då Storesyster var bittebitteliten baby, og så vart ho lagt under juletreet. Gleda var stor då Storesyster opna pakken frå mamma og pappa, og fine dukka låg inni! På bildet har dukka på seg lua Storesyster si mormor strikka til henne då ho låg i kuvøsa og var knapt ein kilo stor, og så har Lea vest, kjole og truse som eg har laga. Og sjølv om trusa vart utruleg søt, så viser vi ikkje fram trusene på bloggen, gjer vi vel..? ;) Om du vil sjå det første innlegget eg laga om dukka, finn du det her.

Dukka er fylt med ull, så ho kjennast alltid varm ut, og ho er mjuk og god. Ofte får ho vere med i senga, eller så ligg ho til pynt i stova. Ho er så fin! ;) Og i ein pose i ei skuff ligg systra hennar, som eg skal fullføre i løpet av vinteren ein gong. Og når det er gjort skal eg prøve meg på Tusindfryddukkene! Har du vore inn på Tusindfryd sin blogg? Det vrimlar av fine, kreative ting og tang der, og det er masse inspirasjon å hente! :) Før jul fekk eg også tak i boka ho nettopp har gitt ut, og den kan du sjå nærmare på her.
Lille Lea har lagt seg, og det har resten av familien også. No er det min tur! -men tenk at det skal vere så skrekkeleg vanskeleg å komme i seng tidleg... Eg nyt seine kveldar med ro og fred i huset, men det er jammen deilig å ligge i senga si også! Dilemma... :)

Ønskar deg ei riktig god natt og ein deilig dag i morgon!

12 kommentarer:

  1. så fin dukke du har laga!! (og kjøpt :O)) En superkoselig ting å leke med. Syns også det er artig å bruke de første babyklærne igjen til dukkene, fulle av gode minner.
    Kos dokker med lille Lea! Kveldsdilemma kjenner jeg godt til, hehe.....men det betyr vel at man alltid har fine ting å gjøre og ikke kjeder seg?? :O)! men man måååå jo sove litt også. Jeg tar også til vett og ønsker deg god natt!
    hilsen Nina

    SvarSlett
  2. Nydelig dukke - og ekstra kjekt å få være mormoren hennes, sikkert.

    Og legge seg, ja... Straks nå.

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til dere=) For ei flott dukke! Den er helt fantastisk. Skjønner godt at du kjøpte henne selv. Hun hører hjemme hos dere. Måtte le litt av Sven Morten i dag, som lo godt da han leste bloggen din. Vi synes du skriver så godt=) Jeg er hjemme med syk lillemann, koser meg med te mens han ser på barne-tv. Ha en fin dag=) Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  4. Å, hun er nydelig!! Her i huset er vi også mest glad i slike dukker, og vi er så heldige at mormor lager slike. Jeg venter på en anledning til å lage en selv:)

    Bhg her har tidligere hatt dukkekurs, og jeg vet at "dukkemammaene"/"dukkemormorene" har stått parate ved julemarkedets åpningstid for å få kjøpt sin baby;)

    SvarSlett
  5. For et nydelig barnebarn da, må jo være en sann fryd å ta vare på henne. Nydelig.
    skjønner godt at hun måtte bli boende hos deg.

    SvarSlett
  6. Så fin hun var! Har akkurat blitt ferdig med "Knut" selv.

    SvarSlett
  7. Ååååå skjønne skjønne Lea- skal aldri gløyme uttrykket på henne som pakka opp julepakken og fann det ho ønska seg mest av alt (utan heilt å vite det sjøl)- Flinke Guro. Mormor er stolt og glad:-)

    SvarSlett
  8. Skjønner at du ikke kunne skille deg av med denne nydelige skapningen. :)
    For en herlig og kreativ blogg du har. Fant deg via Siw/Revinyl.
    Ellen :)

    SvarSlett
  9. Jeg skjønner godt at du måtte kjøpe den skjønne dukka selv! Jeg har jo sett henne "live" og hun var virkelig fin! Har så lyst å sy ei sånn dukke, men skjønner at det er et tidkrevende prosjekt...
    Godt nyttår til deg og dine :-)

    SvarSlett
  10. Så fin dukke! Og så fin storesyster, som vart så glad for den! Også så fin storesyster eg har! :-)

    Gineklem

    SvarSlett
  11. Det var jo det jeg sa: Skal du virkelig selge henne? Da var det jo utrolig smart å kjøpe henne selv! Herlig, herlig dukkke! Hadde jeg hatt tålmodighet skulle jeg prøvd selv... Forstår godt at disse dukkene koster endel å kjøpe. Masse arbeid!

    SvarSlett



blogger template by lovebird