fredag 11. november 2011

Waldorfdukka mi

I dag har eg lyst å vise fram ein liten del av waldorfdukka mi. Er den ikkje skjønn, vel? ;) Neivel, så ser du kanskje ikkje så mykje av den på dette bildet, men det er jo fordi den ikkje er heilt ferdig enno. Men du kan tru den har personlegdom! Og eg har nesten blitt glad i den, eg er i alle fall veldig stolt, og det ligg mange timar med arbeid bak eit slikt produkt! :) I går kveld hadde vi dukkesyerskene hårkveld, og eg kom godt igang med håret. Panneluggen vart ikkje heilt som eg tenkte først, og då slo det meg eit lite kvartsekund; eg kan jo berre feste luggen med ei hårspenne no, og så veks det jo ut etterkvart... ;) Joda, den er som eit bittelite menneske, men manglar enkelte kvalitetar likevel... Hihi!

Vesten på dette bildet er inspirert av denne frå Pickles. Men det måtte sjølvsagt litt justeringar og ein råsjans til, og med tynnare tråd og pinnar og cirka halverte maskeantal, vart den faktisk i perfekt storleik! Jippi! Neste gong skal eg prøve å få den større, slik at den kan passe seksåringen. Veldig fin og superenkel! :)

Såg forresten at inspirerande, flinke og trendsettande Linda/Den Gode Feen har waldorfdukkeplanar også no. Så då blir det kanskje neste trend? Ellers kan du jo kikke på dukkene til Smilerynker eller Tusindfryd eller Fröken Skicklig for å nevne nokon... Så mykje fint! :)
Slik ser arbeidsplassen min ut i dag. Arbeidsbordet er plassert i stovekroken, med sola inn frå sør og skogen som utsikt rett fram. Eg er i julemarkedsmodus, og frydar meg over fridagen min, slik at eg kan halde på heime! 

Dukka mi skal bli ferdig til julemarkedet neste søndag. Kom-kom! Det er ein årleg tradisjon i Sommerfuglen Steinerbarnehage, at foreldre og ansatte saman får til ein kjempefin dag, med mykje ulikt til salgs, aktivitetar for barna, god mat i cafèen og fullt av folk i heile barnehagen. Det er ope for alle! Kl. 10-16 i Havsteinekra 7. :) Og om du skulle vere i tvil: det er i Trondheim det skjer! ;)

Trudde du forresten at eg skulle fortelle frå København i dette innlegget? ;) Nei, det må nok vente litt til.. Eg har mykje å fortelle, mykje å vise fram og hadde ei strålande helg! Men symaskina og julemarkedsvarene ventar.

Ha ein super fredagskveld!

15 kommentarer:

  1. Skal du selge waldorf-dukka???? (se for deg store øyne og måpende munn her!)
    Synes sånne dukker er så fine. Mon tro om jeg noensinne kommer til å lage ei selv..... Dukka di ser ihvertfall veldig fin ut allerede. Måtte le litt av panneluggen Ü

    SvarSlett
  2. lykke til med julemarkedet! skulle gjerne ha vore innom, hadde eg vore i Tr.heim...

    spent på å sjå kva du har opplevd i København :-)

    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  3. Hehe...ja, nå var jeg forberedt på Købeninnlegg her ;) Så utrolig trivelig å treffe deg Guro!

    Gikk dere innom Butikk NØ eller? Fikk med meg både lysslynge og julestjerne derfra i tillegg til tapeten som jeg hadde bestilt.
    På taxfrin på vei hjem slutta kortet å virke. Tom pæng pong! Så håper det kommer inn litt grunker på marked ;)

    Gleder meg til å se dukken. Har vært inne endel før å sett på Smilerynker sine. De blir nok innmari poppis på marked i bhg tenker jeg :)

    Fin fin hælg te dæ!
    Siw

    SvarSlett
  4. Hei på deg kjære gode Guro. Tusen takk for koseleg og finfin kommentar og takk for fine ord om meg + lenke. Du er god. Likinga er gjensidig - eg skamkosar meg i bloggen din. Berre synd at eg er så uhøfleg at eg sjeldan legg igjen spor etter meg. Knallimponert over at du er så flink til å lage dukker. Tvilar vel i grunnen på om eg nokon gong set i gong produksjonen, men du veit jo aldri. Luggen høyres aldeles herleg ut, jakke er superfin og srbeidskroken er herleg. DET lyset du har då! Ikkje verst i desse dunkle tider må eg sei :) Ha ei fortryllandes kjekk helg. Her er det straks gå-frå-jobb, foreldresamtale, symjehall med eldstemann, før middag og kos med resten av gjengen :) Go'klemmen til deg frå Linda

    SvarSlett
  5. For en flott arbeidskrok! Masse fine farger, solglimt og det hele..! Tror jeg skimter noe Køben-innkjøpte knotter helt til høyre i bildet der..? ;) Iallefall forelsket jeg meg i slike, sist jeg var der..
    Ønsker deg en fargerik helg!
    LenaE

    SvarSlett
  6. Det er den finaste arbeidsplassen eg har sett! :) Så fint med dagslys, utsikt og masse herlige kreativitetar på bordet! Kos deg masse med førenuingane til julemarknaden!

    SvarSlett
  7. Å ja, de dukkene er jo så fine.Heldige deg som lærer å lage dem. Jeg har strikket samme vest selv, i str 4 år. Den blir brukt nesten hver eneste dag. Kjempefin og kjempepraktisk!! Ha ei fin helg! hilsen Anne lise

    SvarSlett
  8. Å vilken nostalgi, det var länge sedan jag själv sydde W-dockor till mina barn, det blev ett par till bekanta också. Det är magiskt, om man vet vilket barn dockan är till så blir den likt barnet! Ett av mina egna barn döpte dockan med sitt eget namn, innan den var färdig. jag fick sy färdigt när hon sov. Jag fick ju inte sticka dockan med nålar, det gör ju ont. Ja alla dockor har/får själ. Jag har material kvar till flera dockor, kanske det blir en till i framtiden. Ha en härlig helg

    SvarSlett
  9. Så fin den ser ut! Håper vi får sjå bilete av den ferdige dukka? Kanskje kan det bli eit spark i baken til å fortsetje på mi eiga Waldorf-dukke, som eg begynte så friskt på for eit års tid sidan...! Eg fekk laga "innmaten" til hovudet, og så vart det bråstopp. Hadde vore kjekt å få laga heile dukka, med søte klede og det heile.

    God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  10. Herlig!
    Jeg kommer:)

    Klem, Janne

    SvarSlett
  11. Skulle sååå gjerne kjøpt den waldorfdokka der- er det mulig? Betalar godt, har så lyst å gi den til mora mi

    SvarSlett
  12. Slike dukker er bare så utrolig fine -har lenge hatt lyst til å sy ei til jenta mi! Vet du om det finnes noen bøker med mønster? Har snoket litt rundt på div bokhanlere, men uten hell...

    SvarSlett
  13. Nydelig dukke!! Skal hun selges på julemarkedet? Det hardt å gi fra seg disse har jeg forstått;) Barna her går i Regnbuen Steinerbhg i Asker, og jeg vet at de gangene det har vært dukkekurs, står det ivrige (og lett paniske) dukkemødre utenfor før åpningstiden på julemarkedet, for å kjøpe sin egen dukke, hi hi!

    SvarSlett
  14. Så spennende! Håper du vil vise dukken når den er ferdig! Jeg lager også dukker, og syns det er så gøy å se hvordan andre gjør det. Og du har helt rett - de har sin helt egen personlighet. Min sønns dukke må snu ryggen til når han skal skifte ...
    Fin blogg!

    SvarSlett
  15. Held og lykke med julemarkedet :)


    Hilsen

    Henrik
    http://www.mobilreparationer.dk/

    SvarSlett



blogger template by lovebird