torsdag 3. november 2011

Rullegenser

Lillebror sin nye ullgenser er neeesten ferdig no! (Oi, det var visst ikkje heilt riktig fokus på det bildet... Sorry!) Men uff, så vanskeleg det skulle vere å få den aller siste tingen fin til slutt! Eg har brukt Nøstebarnboka, og har strikka rullegenser, og då står det at det skal heklast ein kant med knappehol i... Har du nokre gode tips til korleis eg skal få det pent? Jaja, det får uansett bli morgondagens prosjekt! Og så må eg sjølvsagt finne dei perfekte knappane også i morgon. Eg har lyst på fiiine knappar fra Snella og Petronella! :)

I dag gjorde eg forresten noko som var både morsomt og lurt! ;) Eg tok med meg sanseputene og øyredobbane mine på jobb, og då gjekk det unna! Takk til gode kollegaer! :) Men no skal det jobbast her, og sjølv om eg verkeleg klør i kreativiteten no for tida, så kan eg ikkje halde på med slikt akkurat i kveld. Og ikkje blogge heller, forresten. Ops! ;) Men eg kjem tilbake, og gler meg til å ta ei real runde i bloggland ein dag snart!

Ønskar deg ein deilig kveld!

8 kommentarer:

  1. Hei Guro!

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg :-) Og synd med den ringen, skal høre om hun har lyst på blå eller lilla, men grønn er en STOR favoritt for tiden.
    Denne genseren ser helt herlig ut, elsker den fargekombinasjonen.
    Fin kveld til deg.
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Så fin genser han får seg! Det er den oppskrifta der eg har brukt på Nora sin stripe-genser :-) Og så held eg på med ein til Andreas, men det går sååååå sakte for eg har jo aldri tid til å sitte i sofaen og strikke for tida...

    men det er gode genserar :-)

    SvarSlett
  3. Fin genser:) Knappestolpen blir fin, skal du se:)
    God helg:)

    Trine:)

    SvarSlett
  4. Akk, den som kunne strikke! (Eg KAN for så vidt teknikken, men kan kun halde på med det når eg vitjar foreldra mine då eg må rope MAMMA! ganske ofte...)

    Gensaren ser aldeles herleg ut! Nydelege fargar! For ein heldig gut du har.

    (Har diverre ingen supertriks for å få kanten fin - men det ser det då verkeleg ut som at du klarer deg på eigahand. Du er verkeleg flink! :0)

    SvarSlett
  5. Denne blir nok bra! Jeg er ingen strikker, men skulle gjerne blitt det ;)
    Nydelige roser under her! Har vært en tur i Eplabutikken din nå, MÅ visst ha en sansepute til litjtuppa ;)
    God helg til deg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  6. Oi, se der ja! Jeg har også en rullegenser på pinnene nå:) Elsker fargekomboen din, tror nesten jeg må lage en til når jeg blir ferdig!! Hvilken størrelse strikker du!? Har begynt på størrelse 4 til 2åringen, men det ser litt stort ut... kjedelig å strikke en som blir for liten veldig fort også da..hmm.

    Tusen takk for en utrolig varmende hilsen hos meg!! :) Og så gøy med skikkelig oppslag i avisa da! liker stilen din!! Legger deg til på lista mi også - vil gjerne se hva mer du finner på!!!:) Fineste kvelden til deg!!!:) Smil fra ida/innendørs

    SvarSlett
  7. Deilige farger!!

    Forstår godt at sakene dine fikk bein å gå på - for det er jo så fint det du lager;-)) Jeg glemte rent å legge igjen kommentar for å fortelle deg at roseøredobbene er helt perfekte - men det gjør jeg i alle fall nå. Bedre sent enn aldri...

    SvarSlett
  8. Flotte fargar, eg håper eg får strikka ein sånn til minstemann her i huset før han blir så stor at det blir eit verkeleg PROSJEKT å strikke genser ;)

    SvarSlett



blogger template by lovebird