onsdag 2. november 2011

Roser til folket!

Tusen takk for strålande respons og ei mengde gode tips til Købentur! :) Trur vi skal greie å fylle tida og tømme lommeboka... Og forhåpentlegvis fylle på med inspirerande og fine opplevingar og god mat i magen, også! Og eg skal sjølvsagt sjå om eg kan levere rapport her i etterkant av turen.. :)

Det har komt nye, raude epleklokker i butikken min  g u r o på Epla. Der finn du no også ei mengde nye øyredobbar med emaljerte roser på. Dei er så skjønne! Løp og kjøp! :)

Storesøster er sjuk og sit framfor tven, og eg sit ved sidan av og puslar. Litt strikketøy og litt blogging, mykje snytepapir og mykje hosting. Ute skin sola og det er ein nydeleg haustdag! 
Nyt dagen din, du også!

3 kommentarer:

  1. Åh, her var det mye fint...
    Husker du at jeg kjøpte en grønn knappe-ring av deg i sommer? Bare lurte på om du har flere slike? Du skjønner, noen dager etterpå, på vei nordover med hurtigbåten, la lillesøster ringen fra seg på vasken på do, og noen minutter senere var den borte. Hun var sønderknust, og jeg lovte å sjekke med deg om du hadde flere til salgs.
    Håper dere får en fin tur til København :-)
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. De øredobbene din er så nydelige. Håper du får en riktig fin tur til København:-)

    SvarSlett



blogger template by lovebird