onsdag 2. februar 2011

Sol ute - sol inne

Kjenner du denne songen?
Sol ute, sol inne,
sol i hjertet, sol i sinnet,
sol, bare sol!
Det er nesten fascinerande å kjenne korleis sola virkar!
Når sola skin inn i stova mi, då blir stova såå mykje finare! 
Og barna blir skjønnare, kroppen roligare, hjertet varmt, humøret lyst...
Sjølv om natta var slitsom (og nei, eg skal ikkje bruke bloggen til klagemur i dag igjen!)
så ser alt så greit ut i solskinn! Og det heile toppast med deilig kaffe latte og skulebolle til lunsjdessert..
Ein halvdød orkidè står i lyset og tar til seg all energi den kan få, og eg har pynta den litt, 
for slike restar er ikkje alltid så vakre. Men med ein liten fugl på ei stang er den heilt skjønn!
Strikketøyet ligg på vent, men det hastar heller ikkje... I fjor begynte eg på ei heilt nyyydeleg jakke i perlestrikk, men den vart liggande...eg likar jo ikkje spesielt godt å strikke rett-vrang, og då vart perlene eit lite mareritt.. No, med rettstrikk, veks genseren heilt av seg sjølv medan eg ser på tv! Men eg er spent på om eg får den til denne gongen, for eg har enno ikkje funne noko mønster. Forslag, kanskje? 
Strikkar med Gjestal Bris, som er ull/soya og supermjukt!

Dagens ord:
Det ordnar seg, veit du! ;)

10 kommentarer:

  1. Så nyyydelig det fyssta bildet der!
    Hærlig innlegg.

    Det ordne seg ja :o)

    SvarSlett
  2. Enig med Namaste, så nydelig det første bildet var. Og nå fikk jeg lyst på skolebrød, som det heter hos meg, og en kopp te, jeg greier aldri å venne meg på kaffe :)

    Ha en fortsatt strålende dag.

    SvarSlett
  3. takk for sist :-) det var koselig!! Det garnet såg utrolig deilig ut!! det tror jeg at jeg må prøve en gang.

    SvarSlett
  4. Det første billede stråler virkelig af forår. Det er rigtig smukt. Får lyst til at varme sig i solen. Her er det gråt, vådt og koldt. Dejligt med ild i brændeovnene.
    Forsat god dag.

    SvarSlett
  5. Herlig med sol, blir så fine bilder av det:) Utrolig søtt med en fugl på den orkidén altså.

    SvarSlett
  6. Her er rigtig hyggeligt og dejligt på denne blog - en forår hilsen.
    creativetail.blogspot.com

    SvarSlett
  7. Idag fekk eg sola inn på køkkenet også!!:) kjempekjekt og måtte markere på kalenderen.... Hehe! Nydelig det fyrste bilde!!:) ha ein fin dag! Her blir d kanske igongsettelse av fødsel imorga.... Håååååper! E dritlei...

    SvarSlett
  8. Å sikkent vidunderlig solrigt billed. Man kan simpelthen se lyset slå smut. Jeg er også vild med din lille fugl. SÅ fin.

    Lige i dag trænger jeg til sol for her på kyndelmissedag er det regnvejr og gråt i Danmark.

    Holder I kyndelmisse i Norge?

    SvarSlett
  9. For nokre FANTASTISKE bileter!! Åh, det var heilt nydeleg i vintermørkre :)

    Eg og litle guten min gledar oss til sommaren og syng sol ute, sol inne og alle fuglar vintere gjennom for å halde motet oppe ;)

    SvarSlett
  10. Kære GURO. Jeg vil bare lige sige tak for din kommentar i dag. Det er en af de dejligste kommentarer jeg har fået og du gjorde mig meget glad.

    SvarSlett



blogger template by lovebird