torsdag 17. februar 2011

Koseleg!

Så kjekt det er å få så mange fine tilbakemeldingar på det eg legg ut!
Blir hoppande glad for det! :)
Er ikkje det ein herleg koseklut Lillebror har fått? 
Den har gode M sydd, - takk! - og den blir meir og meir populær!
Så mange av venninnene mine har vore snille og kreative og flinke, 
og burde absolutt ærast litt meir gjennom bloggen... Kanskje det også blir snart?

Eg slit enno med å få Picasa til å laste opp bilda frå kamera, og det er utruleg irriterande!
Har mange gøye prosjekt gåande no, og på søndag skal vi ha barnedåp. Ventar masse langvegsfarande familiebesøk og full rulle, men også masse kos og klem og gode pratar. Gler meg!
Kanskje får eg vist fram nokre av prosjekta mine over helga?

Ønskar deg ein super torsdag!

7 kommentarer:

  1. Det var en fin koseklut, fine farger. Åsså mange søte små lapper som små fingrer kan ta på :)

    SvarSlett
  2. Jättefin, verkligen! Snyggt med samma tyg i massa olika färger. Förstår att den är poppis hos lillkillen. :-)

    SvarSlett
  3. skjønne lapper for ivrige små hender!
    jeg er mest imponert over at noen får til så rette skjøter, jeg sliter litt med å treffe beint ;)

    SvarSlett
  4. God kveld du! Søt koseklut:)

    Lykke til med dåp i helga! Håper alt bli slik som du har håpt:) Og at vi får se bilder etterpå selvfølgelig.

    Ja, er det ikke godt at de små har begynt å legge seg om kvelden. Oliver har vært på 3 mnd kontroll i dag og har fått vaksine, foreløpig ingen reaksjon. Nå sover han søtt og jeg har lyst på ost og kjeks som vanlig:)

    SvarSlett
  5. Å, den var supersøt:) Så gøy å få noe som er hjemmelaget!
    Lykke til med barndåp i helga, håper dere får en kjempefin dag!

    Klem, Janne

    SvarSlett
  6. Så fin koseklut! ♥

    Ynskjer deg ei lun og triveleg helg! :)

    SvarSlett
  7. Fina saker du syr och super inspirerande

    Kram Marina

    SvarSlett



blogger template by lovebird