mandag 5. juli 2010

Har rota i gamle esker..

Har begynt så smått å førebu velkomsten til lillebror. Det er riktignok ganske lenge att enno, men ein veit jo aldri.. :) I kassa med klede frå min barndom var det mange skattar, og mykje av dette kunne jo vore kjøpt no.. Ein kan sjå kor enkelte har funne inspirasjonen sin, i alle fall! ;)

Sjølv om eg likar veldig mykje av dette, veit eg ikkje heilt om eg kjem til å bruke det... Joda, noko av det blir heilt sikkert brukt, men eg er ikkje heilt klar for så mykje oransj og brunt, kjenner eg. Syns lyseblått og brunt er ein finare kombinasjon for tida! Det er rart korleis slikt endrar seg! Kvifor gjer det det?

Uansett moro å mimre, få syinspirasjon, glede seg til lillebror kjem...
Ha ei god sommarveke!

4 kommentarer:

  1. så gøy med inspirasjon! Klærne kunne vært kjøpt idag da... Men jeg er igrunn enig med deg. Mye fint som blir laget i retro stoffer og ulike fargekombinasjoner... Jeg liker det i grunn enkelt og litt mer nøytralt!

    ha en fin uke start!:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  2. Hei, skjønne du, som legger igjen så superkoselige kommentarer hos meg! Jeg beklager at jeg er litt treig til å være sosial på nettet, men blir så kjempeglad hver gang jeg hører fra deg! Føler liksom at du virkelig setter pris på det jeg lager, og det varmer utrolig. Jeg la meg til som følger hos deg, - så får vi håpe jeg får gjort litt godt til gjengjeld...
    Klem, klem.

    SvarSlett
  3. Veldig morsomme klær! Herlig nostalgi :) Lykke til videre med lillebror i magen :)

    SvarSlett
  4. Skønne klæder og godt med små forberedelser.
    Tak for din hilsen på min blog.
    Få alt for sjællent kigget ind hos dig.
    Men nu har jeg ferie og ruger et par timer hver dag ved computeren...ren hygge.

    Karen

    SvarSlett



blogger template by lovebird