tirsdag 6. juli 2010

Alltid redo att dö för mitt barn

Har du nokon gong kjent deg som ei monstermamma?
Eller kanskje ein smule overbeskyttande? 
Eller har du nokon gong kjent på frustrasjonen over alle som skal meine noko om deg og ditt barn?
Eller lurer du på korleis den enormt store kjærleiken kan teiknast?

Joanne Rubin Dranger har gitt ut ei bok som heiter 
Alltid redo att dö för mitt barn.
Du kan kjøpe den her!

Eg ville finne nokre bilder å vise fram, og endte visst opp med illustrasjonar knytta opp til foreldres dobbeltmoral og frustrasjonar... Veit ikkje kvifor, for eg og Lille A er verkeleg bestevennar om dagen, og det er lite frustrasjon å finne - men dobbeltmoral? Hehe...
I alle fall, her er nokre glimt frå boka:
(...) visst kan du äta lika fint som de andra barnen! Visa mej att du kan det nu!
(...) Lilla, man måste inte vara som alla andra! Kom ihåg det!

Åh...denne trur eg er tyyypisk! 
Kjenner du deg att, kanskje?

Schizofrent föräldraskap

Denne er også gjenkjenneleg... 
Merkeleg korleis tolmodet kan ta slutt så brått på ettermiddagen!

Jag vet ju att ni inte tycker om sånt här
men ni kommer ju inte kunna styra henne iallafall!
Utruleg, frykteleg og skrekkeleg irriterande
for bevisste foreldre som har reflektert over ting....! ;)

Vil verkeleg anbefale bøkene hennar!!
Teikningane seier så utruleg mykje, både enkeltvis og som forteljing.

Kos deg med ei god bok i kveld!

4 kommentarer:

  1. Det er utrolig hvordan noen med et par streker og noen få ord kan illustrere virkeligheten på en så treffende måte. Dette var veldig bra, takk for boktipset! Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  2. Visst är den bra!!! Riktigt klockren på ett rakt och enkelt sätt! Kul att du tipsar om den:)

    SvarSlett
  3. Heisann! Kom tilfeldigvis forbi via Johanne (a blög once...) og kjente at jeg ble i tiktig godt retro-humør her inne (hva nå det måtte være). Som vanlig blir jeg utålmodig etter å si hei når jeg finner noe(n) jeg liker, så nå skal jeg kikke meg litt rundt. Fikk ihvertfall med meg at det er noe spennende på vei...:)

    God kveld til deg:)
    Og fortsatt deilig sommer, selvsagt!

    SvarSlett
  4. Elsker slike bøker, denne treffer godt med gode illustrasjoner:)

    Kanskje du låner meg den en gang?;)

    SvarSlett



blogger template by lovebird