tirsdag 20. juli 2010

Blind date..?

I dag har eg hatt ein slags blind date... Eg og mannen har det veldig bra, altså, så det var ikkje ein sånn date! Det var meir det at eg skulle få besøk av ei som eg aldri før har møtt, og det er jo litt spennande. :) Og jammen trur eg ikkje at Lille A også var ganske spent, og ho spurte om igjen og om igjen om ikkje dei skulle komme snart. Etterkvart kom gjestane, og det var såå koseleg! (Bortsett frå at  Lille A ikkje akkurat viste seg frå si beste side. Argh! Blir fireåringar litt sære av å ikkje møte andre barn på lang, lang tid, kanskje? Det er i alle fall min teori.. Barnehagen er stengt, alle vennane våre er på ferie og naboar med barn fins nesten ikkje i denne gata... Heldigvis skal ho bli storesøster!!)
Det var ei lita prinsesse og mammaen som kom, og dei kan du bli betre kjent med i denne bloggen, om du vil.
Ferske skulebollar stod på menyen, og det er godt! Det er også koseleg å stå tett saman med veslejenta si, trille bollar og putte på deilig vaniljekrem. Trur dette er Lille A sin favoritt-kosemat, og trur også at eg skal hente meg ein kveldsmatbolle om litt... Med deilig gåvete til!
Lille A har forresten på seg den nyaste sommarkjolen sin, som vi begge er ganske fornøgde med. Mønsteret er det samme som i denne tunikaen, men eg forlenga den litt. Pynta med eit prikkete hjarte og ein stoor knapp i nakken. "Mamma, dette er favorittknappen min!" :) Alle skulle hatt ein favorittknapp!!

Ha ein flott dag!

12 kommentarer:

  1. Så flott den kjolen var til jenta di. Du er jo bare så flink til å sy! Virkelig herlig var den. Flotte farger og mønster, veldig sommerlig og søt.

    SvarSlett
  2. Kjolen var rålekker! Besøket var utrolig kos:) Emilie ble kjempe glad for hårspenna, lurer på om jeg også skal prøve meg på å lage egen hårpynt...en liten utfordring til meg selv:)

    Må få Morten til å fikse så jeg kan legge ut bilder i større format på bloggen, det ser så delikat ut.

    SvarSlett
  3. Så herlege sommarpastellar i dette innlegget! Kjekt å ha fine fargar å feste augene på ettersom det har vore grått og vått ute i heile dag. Og skulebollar...mmm! I morgon MÅ eg bake!

    God natt! :)

    SvarSlett
  4. Så nyydelege bilder du har lagt inn i dag! DEI skjønne jentene:-)
    Eg er enig med deg, alle skulle hatt sin favorittknapp.
    du gjer verda til ein betre plass, du Guro!!
    Klem frå mams

    SvarSlett
  5. For en fin og sommerlig kjole!

    Goey aa moete andre bloggere, alltid spennende det.

    Og de skolebollene saa jammen lekre ut, nam, nam!!

    SvarSlett
  6. så spennende med blogg-treff..det begynner å friste!
    har vært litt "skummelt" til nå, men hva kan vel være bedre enn å bli kjent med nye trivelige folk?
    :)
    nydelige jenter..og såå søt kjole!!

    SvarSlett
  7. Guro, bloggen din er så koselig=) Følger med hele tiden. Og ser at lille A skal bli storesøster=) Så hyggelig. Håper alt er vel. Kanskje vi treffes igjen om ikke lenge=)Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  8. Hei, og god sommer!

    For en nydelig kjole!! Har faktisk akkurat samme stoffa liggande, men manglar mønster. Leita etter et mønster ala denne kjolen. Har du noen tips??

    Klem

    SvarSlett
  9. Det var en fantastisk fin jentekjole. Skolebollene så kjempe gode ut. Tror vi skal lage slike i morgen hos meg dersom regnet fortsetter.

    Koselig blogg mye fint og mange fine bilder.

    SvarSlett
  10. Hei!
    Kjempekoseleg blogg du har, kikkar innom deg og får inspirasjon:-). Kjolen var nydeleg og bollene såg fristande ut. Håpar det er greit at eg linkar til deg på min blogg. Ha ein god dag!

    SvarSlett
  11. Så søt kjole, sommerlig og fin.

    Ønsker deg en nydelig dag!

    Hilsener fra Mimmi-Leone

    SvarSlett



blogger template by lovebird