søndag 21. februar 2010

I perlehumør...

Hihi, eg likte effekten på dette bildet! Det ser ut som eg har funne ein ekte sjørøverskatt og ei kiste full av glitrande diamantar, smaragdar, rubinar og andre godsaker! ;) Men eg kan like gjerne innrømme det med det samme - det er ikkje noko sjørøverkiste, men ein skatt, det er det! Her i huset bur det nemleg to jenter, ei lita (som protesterar høglydt om ho kallast det) og ei stor, som begge er like glade i perler og stas.
Denne søndagen har vi tatt det heilt med ro, og starta dagen etter ein sein frukost, med desse fargerike perlene. Det vart armband og ringar og smykker, og vi kosa oss sånn! Det er sååå godt å berre somle heime, gjere kjekke ting saman, og ikkje stresse med noko!

Perlene har vi kjøpt hos Søstrene Grene, som nettopp har opna butikk i Trondheim. Det er ikkje ein veldig stor butikk, men den ligg perfekt plassert, med eigen inngang til min favorittkaffebar. Denne butikken har så mykje rart! Og prisane er overraskande lave! Litt moro å kjøpe ein boks perler til kr 9.98, og diverse andre ting til hobby, kjøkken, hus og heim, og i kassa slår dei inn ein og ein pris. Som i ein gammaldags butikk, utan nymoderne strekkodar. Det er ikkje rart det blir kø...
Uansett, det er godt å ha så verdifull tid. Perlene er ikkje spesielt verdifulle, men det som oppstår medan vi held på med dei er heilt spesielt. Kontakta, humoren, meistringa og samholdet. Dette er gull verdt, og betre enn alt anna.

Ønsker deg ei verdifull veke!

6 kommentarer:

  1. Så fine bilder- og bra tekst. Fantastisk fint å sitte og perle- fredelig, kreativt, gøy. Veldig mange unger foretrekker lignende fredelige aktiviteter oftere enn voksne gjerne tror. Det gjelder både de stille typene, men også de mer rastløse.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Det hørtes utrolig koselig og verdifullt ut!!! Regner med vi må nyte disse stundene før vi plutselig en dag er teite og kjedelige... Jeg ble GLAD av å lese dette innlegget!!

    Vh, Ingvild

    SvarSlett
  4. så deilig..! perling er jo koselig for både store og små!

    har søstrenen grene åpnet butikk i trheim altså..? uten at jeg har fått det med meg..? husker du adressa tro..?
    :)

    SvarSlett
  5. Skjønt innlegg med enno skjønnare overskift! Den sette meg i perlehumør også :D

    Susanne

    SvarSlett
  6. Elsker Søstrene Grene og så rett ved Dromedar da..me like! Må nok ha en perledag med snuppa snarest:)

    Kommer et innlegg med fine saker fra den butikken i morgen. Ha en god kveld!

    SvarSlett



blogger template by lovebird