tirsdag 9. februar 2010

Formiddag heime...mmm!

 
Ein føremiddag heime er sjeldan kost, men slik blir det når Lille A har hatt feber. Heldigvis ikkje feber i dag, men oi, så stor aktivitet som krevast av ei mamme som godt kunne tenke seg å gjere mammating! Vi har gjort det meste saman heile tida, og ho vil helst sitte oppå meg til ei kvar tid. Men likevel har vi fått til både muffinskos, litt sying og masse lesing (Hakkebakkeskogen er jo kjempekosleg!).

Eg fann ut at stova mi er ganske fin i solskinn (eh, joda, eg skulle absolutt ha vaska vindu, men det kjem eg uansett ikkje til å sjå att før tidlegast laurdag om nesten to veker...), og fekk tatt nokre bilder for å dokumentere...
No kosar eg meg med FANTASTISK flotte tulipanar, og har begynt på eit fint hekleprosjekt. Til helga skal eg på tur, og gler meg til å nyyyte togturen!

Ha ein fin veke!

4 kommentarer:

  1. Så herlige bilder:)
    Stolen og globusen var min efavoritter her*s*Super herlig stilmix *LIKE*

    Tulipaner er nydlige blomster, også lever de"evig"om de får riktig behandling:)
    Kos deg med nytt hekleprosjekt:)

    SvarSlett
  2. Det var en fin kollasje, både motivmessig og fargemessig. God bedring til den lille tulla di. Jeg har vært i Oslo i dag og vært trilletante til Hedda 6 mnd. Det er så koselig.

    Jeg svever litt på vinne-pute-bølgen ennå ;). Håper ikke mailen min har lagt seg i spam-boksen. Slik er det noen ganger når man bruker yahoo-adresse. Ønsker deg en fortsatt fin uke også. Klemklem

    SvarSlett
  3. Det ser ut som du har en koselig stue! Nydelig farge på stotrekket!

    Og så kjenner jeg meg så igjen. Jeg har også ei lita A og ei E som helst vil se oppi grytene, sitte i fanget og tegne og gjøre det samme som mamma helt inntil...det blir ikke akkkurat effektivt ;-)

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en fin hjemmedag :)

    De små nuskene vil gjerne være sammen, gjøre selv og delta i alt :) Så når man da har bredd på dem dyna om kvelden og gitt dem en del kyss. Så kommer samvittigheten sigende. Vi må finne AV-knappen. For vi er så flinke så :)

    Digger det stoltrekket!

    SvarSlett



blogger template by lovebird