søndag 27. september 2009

Småvesker og eit fiksa lappeteppe..

I dag sendte eg mann og barn til skogs, og har verkeleg kosa meg heime aleine... Ein deilig kopp kaffe latte, god sjokolade, pysjamasbukse og symaskin var nokre av ingrediensane. Og så har eg fiksa og ordna og sydd og somla og gjort såå mykje! Blant anna så måtte eg gjere noko med det lappeteppet som eg har vist fram tidligare, men som ikkje var særleg vellukka. No greidde eg å lage kanten rundt veldig fin, og teppet vart eit heilt anna. Storleiken er vel baby, med måla 58x72cm. Det er til salgs!
Eg har også sydd ei lita sminkeveske (eller teiknesakerveske eller noko anna...), som er ca 16x20cm, og med glidelås. Mønsteret vart til undervegs, og stoffet er frå Retrodepot. Den er fora med rosa bomull frå S&S. Til salgs!
Nederst kan du ei rosa/lilla veske med glidelås og lyslilla fòr. Den er ca 10x15x4cm, og er inspirert av dei firkanta pungane eg blogga om tidligare. Til salgs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



blogger template by lovebird