tirsdag 15. september 2009

Eit avslutta kapittel


Ser du den fine, raude tomaten inni den enormt store tomatbusken?! Ein fantastisk god cherrytomat er det! Den er blogga om tidligare, men då var den liten og grønn. No er den ikkje meir i det heile tatt, for her ein kveld klarte eg ikkje å la vere å ete den! Nam-nam!


Den fekk småsysken også. To stykker, faktisk. Men eg må gi meg no, for eg orkar ikkje å ha desse store plantane i hus lengre. Så dessverre, fine tomatane, de får nok ikkje sjansen til å bli raude, saftige, søte og gooode...

I og med at alt som var på kjøkkenet er flytta ut, så måtte plantane bli med på lasset. Dei var hengt opp med tre hyssingar, og stod på kjøkkenbordet og støtta seg opp mot vindauget. Den siste tida har dei meir blitt liggande sånn halvvegs bak godstolen, i det sydvente stovevindauget, og eg har hatt så mykje dårleg samvit for at eg ikkje har stelt fint med dei.. Men det er jammen måte på kva ein skal ha dårleg samvit for!! Difor går dei hermed i søpla! Puh...

Så var det gjort, og eg kan begynne på eit nytt prosjekt! :) Eg trur ikkje at slike langtidsprosjekt er heilt mi greie, altså..Eg likar nok aller best slike prosjekt som kan fullførast på ein kveld!

1 kommentar:

  1. hæhæhæ.. ja det e no du ja guro =)va riktig underholdende å lese om dem tomatene. fortsett sånn =)christinahilsen.

    SvarSlett



blogger template by lovebird