lørdag 26. september 2009

Endeleg heime!

Etter nokre dagar utan internett er det godt å ha tilgang igjen! Vi har jo hatt eit litt primitivt liv i det siste, men det får vel vere måte på! Heldigvis har eg ein flink mann, som fekk skrudd og fiksa litt idag, slik at eg likevel kan sitte å blogge... Eg hadde store planar om å sy, og stoffa eg skal lage noko av i kveld ligg ferdigklipte på kjøkkenbordet. Det bordet har forresten også komt heim no, og står så fint på det flotte, nye kjøkkengolvet vårt! :) Heile kjøkkenet og gangen er blitt så utruuleg deilig, etter at vi bytta ut kjip laminat og linoleum med herlig askeparkett.

Bildet du ser øverst er av nokre fine ting som eg kjøpte på bruktmarked i ei kyrkje i dag. Det brune er ein duk, som skal bli noko anna, og så er det nokre heklebrikker som skal brukast til eitkvart. Den fine koppen fins det to av i huset mitt, og eg trur nesten eg må lære meg å like frukostkaffe, altså... Det står ikkje noko stempel på det serviset, så det er nok ikkje særleg fancy, men no skal det køyrast ei runde i den nye oppvaskmaskina mi, og så får vi sjå om kvaliteten held. :)
I dag blir det lilla saum, tenkjer eg! Herleg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



blogger template by lovebird