søndag 16. august 2009

Over 250 på ein månad!

Oioi, dette er jo litt kjekt! Ikkje akkurat superpopulær blogg, men veldig morsomt at såå mange er innom og kikkar, altså! Det er nesten så eg må feire litt..hihi.


Men berre ein ting: det hadde vore så kjekt med fleire kommentarar!
Eg blir veeeldig glad for å få tilbakemeldingar, og har sett stor pris på dei eg har fått, også gjennom andre kanalar. Det er inspirerande og kjekt! Bruk gjerne kommentarfeltet i slutten av kvart innlegg!

Bildet er det mannen min som har tatt, då vi åt laurdagsgodtet vårt i går. Mmm...nydelege (og uff, nokre rare) Jelly Beans. Eg trur min favoritt kanskje var Roasted marshmellow, eller kokos, eller kanskje noko rosa..? Vanskeleg å velge, og dessutan var nesten det gøyaste å finne ut av kva det var vi smakte på, for vi hadde berre to av kvar sort, og ganske mange ulike. Hihi!

1 kommentar:



blogger template by lovebird